۰ نفر
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

ایسنا نوشت:رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دلیل واکنش تند کی‌روش نسبت به حضورش در تمرین تیم ملی را نمی‌داند و معتقد است که رابطه صمیمانه و محترمانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارد.

صبح امروز (جمعه) دومین تمرین تیم‌ ‌ملی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که اسماعیل حسن‌زاده، دبیر کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به مدت ۲۰ ‌دقیقه نظاره گر تیم‌ ‌ملی بود و ضمن تماشای تمرین تیم‌ ‌ملی گفت‌وگوی کوتاهی را با اصحاب رسانه داشت. پس از ترک تمرین توسط حسن زاده، کارلوس کی‌روش به یک باره به کنار زمین آمد و ناراحتی خود از این موضوع نشان داد و حضور رییس کمیته‌ انضباطی را مخل تمرینات تیم‌ ‌ملی دانست.

اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عصبانیت کارلوس کی‌روش از حضور او و بیان‌ مطالبی غیرمرتبط با حیطه کاری او مبنی بر این که حسن‌زاده قبل از حضور در تمرین تیم‌ ‌ملی حقوق او را پرداخت کند، اظهار کرد: شاید آقای کی‌روش از موضوع دیگری ناراحت بوده است، چون ما قبلا صحبت‌های طولانی را با هم انجام دادیم و روابط ما صمیمانه و محترمانه بوده است.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه‌ داد: من به مدت ۲۰ ‌دقیقه تمرین تیم‌ ‌ملی را از روی سکوها تماشا کردم و از ورزشگاه خارج شدم. نمی‌دانم بعد از حضور من در تمرین چه اتفاقی رخ داده است.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 0
    بابا روتون میشه؟؟؟
  • ايراني IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 0
    شما چه كاره اي كه رفتي سرتمرين تيم ملي ؟خوب شد كه كيروش باهات برخورد كرد.
  • علیرضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    1 0
    حیطه کاری شما مصاحبه کنار زمین تمرین تیم ملی است من نمی دونم چرا بعضی ها می خواهند در هر شرایطی فقط دیده شوند حتی به بهای بهم خوردن ارامش تیم ملی
  • علی A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    0 0
    الله اعلم