استیلی: تا وقتی پرسپولیس ببرد حاشیه‌ها به چشم نمی‌آیند

حمید استیلی در حضورش در نمایشگاه مطبوعات به غرفه خبرآنلاین آمد و به سوالات ما درباره این روزهای پرسپولیس پاسخ داد.

فاطمه پاقلعه‌نژاد- پرسپولیس این روزها همچنان روی روال برد قرار دارد اما دیگر به جنگندگی روزهای آغاز لیگ ظاهر نمی‌شود. تیم برانکو پس از حذف از لیگ قهرمانان و با وجود مصدومان و محرومانی که دارد حالا خیلی محتاط تر در میدان حاضر می شود و فقط به کسب سه امتیاز هر چند با حداقل گل زده بسنده می کند. اتفاقی که در دربی بیش از یک نیمه به هواداران این تیم استرس وارد کرد و در نهایت با یک گل زده این دیدار حساس و حیثیتی را برد. حمید استیلی این نتایج پرسپولیس را ناشی از شرایط و جاشیه هایی می داند که برای آن به وجود آمده است.

 

*پرسپولیس دربی را با یک گل برد هواداران خوشحال شدند ولی همه ته دلشان استرس زیادی داشتند. به نظر می رسد پرسپولیس زهر اول لیگ را ندارد. 

بعد از بازی الاهلی پرسپولیس افت چشمگیری داشت. آمد به پیکان باخت، با سپاهان مساوی کرد، 4 تا گل از الهلال خورد و به همین دلیل همه یک مقدار نگران این بازی بودند. نبود چند مهره تاثیرگذار و مسائل دیگری بود که باعث ضعف پرسپولیس شده بودند. بعضی مواقع هم تیم سرحال نبود.

*یک سری حاشیه ها هم دور و بر تیم وجود داشت. 

قطعا این حاشیه ها هم وجود دارد و خیلی مهم است که مربی ها و مدیریت تیم این حاشیه ها را جمع کنند. به هر صورت این حاشیه ها همیشه دور و بر پرسپولیس وجود دارد، تا وقتی تیم می برد، این حاشیه ها خودشان را نشان نمی دهند وقتی تیم می بازد، خودشان را نشان می دهند.

*یک سری اتفاقات هم شب قبل از بازی با الاهلی رخ داد...

همین ها حاشیه هستند، بارها این اتفاق ها افتاده ولی بازی را بردند و اینها دیده یا گفته نشده. وقتی می بازند اینها همه گفته می شود.

*فکر می کنید پرسپولیس می تواند به روال سابقش برگردد؟

این برد بازی با استقلال خیلی از لحاظ روحی روانی کمک می کند که بهتر شوند ولی یک مقدار زمان می برد. روند کار فنی جلوی استقلال خیلی بالا نبود فقط بازی را بردند. یک مقدار زمان می برد که از نظر فنی بهتر شوند. یک سری مهره ها مثل طارمی و احمدزاده را هم ندارد. امیدواریم که دوام بیاورند و تیم روی روال بیفتد.

*طارمی 4ماه نیست. آیا این 4 ماه قرار است این تاثیر منفی وجود داشته باشد؟

در خط حمله علیپور و منشا توانستند کمبود طارمی را جبران کنند. مشکل پرسپولیس در گل خوردن است که ان شالله حل شود.

*نام شما به عنوان گزینه پیشنهادی برای تیم ملی امید مطرح شده بود؟

در اینباره با من صحبتی نشده. دوست داریم با جوان ها کار کنیم هر چی خدا بخواهد.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =