«خبرجنوب» نوشت: معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس از اجرای طرح پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در محلههای فارس خبر داد.

محمود رضا عرب گفت: طبق آسیب شناسی صورت گرفته در 29 شهرستان فارس اعتیاد، طلاق، کودک آزاری و همسر آزاری همچنین خشونت اجتمایی بیشترین معضلات موجود است که البته برخی موارد در محلاتی
پررنگ تر است.
وی افزود: این محلات با نوع آسیب آن ها مشخص شده و به طور مثال کودک آزاری در یک منطقه بیشتر گزارش گردیده که هدف ما شناسایی عوامل بسترساز این مشکلات است.
عرب یادآور شد: در این خصوص فراخوانی داده ایم که سازمانهای مردم نهاد علاقمند و متخصص با ارایه طرح های خود به بهزیستی در این برنامه شرکت کنند. در صورت پذیرش طرح ها از سوی وزارت کشور، بودجه مربوطه در اختیار آنها قرار داده میشود.
این مسئول بهزیستی فارس گفت: این طرح قرار است با همکاری استانداری به صورت پژوهش محور نه براساس تجربیات شخصی در دستور کار قرارگیرد تا به صورت مرحله به مرحله انجام گیرد و به اهداف مورد نظر دست یابیم.
عرب افزود: اعتبار مورد نیاز برای این برنامه حداقل 600 میلیون تومان می باشد که هنوز تامین نشده و قرار است از محل سند تقسیم کار ملی پرداخت شود.
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس یادآور شد: پس از شناسایی عوامل زمینه ساز طرح های پیشگیری بر اساس آن ارایه می شود تا مرحله مداخلات با دقت بیشتری انجام گیرد.
عرب گفت: در صورت عدم تامین اعتبار این طرح با شکست مواجه میشود و از مسئولان خواستار حمایت هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =