۰ نفر
۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

ایسنا نوشت: جانشین رییس ستاد اربعین استان کرمانشاه به نقل از دبیر ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: مرز «خسروی» فعلا بسته است و زوار شش استان که پیش از این مرز خسروی جهت تردد آنها اعلام شده بود برای سفر به کشور عراق به مرز مهران مراجعه کنند.

«جعفر همتی» با اشاره به بسته بودن مرز خسروی، گفت: بر اساس اعلام دبیر ستاد مرکزی اربعین، مرز «خسروی» به دلیل آماده نبودن دولت عراق فعلا برای تردد زوار اربعین بسته است.

وی در خصوص زمان بازگشایی این مرز، اظهار کرد: در بحث بازگشایی مرز در چند روز آینده مجددا دبیر ستاد مرکزی اربعین اعلام نظر خواهند کرد.

همتی با اشاره به برنامه‌ریزی تردد زوار استان‌های کرمانشاه، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از مرز خسروی در اربعین امسال، گفت: بر اساس اعلام مسئولین ستاد مرکزی اربعین، زوار این استانها جهت تردد به کشور عراق فعلا به سمت مرز مهران هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان جهت تردد زوار اربعین، گفت: استان از هر نظر آماده تردد زوار اربعین است و ما منتظر اعلام آمادگی طرف عراقی هستیم.

همتی تصریح کرد: از چند ماه پیش که بحث بازگشایی مرز خسروی جهت تردد زوار اربعین مطرح شد تمام برنامه‌ریزی های لازم جهت آمادگی استان در این زمینه صورت گرفت و هم اکنون استان از هر نظر آماده پذیرایی و تردد زوار اربعین از مرز خسروی است.

42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =