30درصد کارکنان منطقه ساری در مسابقات قرآنی شرکت کردند

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : بیست و سومین دوره مسابقات قرآن ، نهج البلاغه و اذان با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی ، بیان کرد : در بخش مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن ، نهج البلاغه و اذان که در ۹ رشته برگزار می گردد ، در هر رشته در بخشهای برادران و خواهران از سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم تقدیر شد .

وی ادامه داد : رشته های ، ترتیل ، قرائت تحقیق ، حفظ عمومی ، حفظ تخصصی ، صحیح خوانی ، نهج البلاغه ، مفاهیم و اذان از رشته های مورد مسابقه بود که پر شور و با استقبال کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد که از این تعداد بعد از اعلام نظر داوران در بخش کتبی ۱۰ نفر و در بخش شفاهی ۲۳ نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند .
عباس خلیل پور تشویق ، جذب و هدایت و آشنا کردن نسل جوان به فرهنگ قرآنی و گسترش و ترویج معارف دینی و قرآنی را لازم دانست و اظهار کرد : در این مسابقه بیش از یک سوم فرزندان کارکنان در رده سنی پیش دبستانی تا دانشجویی شرکت کردند که این مهم نشان می دهد کانون خانواده کارکنان منطقه ساری با شعائر قرآنی به هم تنیده شدند و فرهنگ قرآنی از اصول اصلی زندگی آنهاست .
وی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در بین کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری و خانواده های آنان را مهمترین هدف این دوره از مسابقات اعلام کرد و بیان داشت : با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب ، منطقه ساری نیز همواره در تلاش بوده تا فعالیت‌های قرآنی خود را در بین کارکنان و خانواده های آنان گسترش دهد.
مسئول روابط عمومی منطقه ساری با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد ، تاکید کرد : ارتقای سطح آگاهی ، ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت بنیه علمی و معنوی کارکنان با استفاده از آیات نورانی و مفاهیم کاربردی و موضوعی با نگاه به آموزه های قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات بر شمرد .
در پایان مراسم ، حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بین متسابقین علاوه بر تقویت روحیه ، آنها را مورد تقدیر و تشویق قرار داد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =