در پربازدیدترین اخبار ۲۱ مهر (جمعه)، همچنان ادامه تهدیدهای ترامپ علیه ایران در زمره پربازدیدترین اخبار بود.

پراهمیت‌ترین خبر امروز مربوط به انتشار سخنانی از رهبر انقلاب بود که ایشان فرمودند: نباید با گفتار نابخردانه، شمشیر اختلاف افکنی دشمن را تیز کرد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به سخنان موحدی‌کرمانی اختصاص داشت که گفت: عده‎ای ساده لوح سخنان اوباما را باور کرده بودند. همچنین پزشکیان در نقل قول پربازدیدی گفت: تیم است که می تواند منجر به موفقیت شود نه افراد.

در سرویس اقتصادی مردم می‌خواستند بدانند با 50 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ همچنین قیمت خانه‌های بدون مشتری در بالاشهر پایتخت برای مخاطبان جذاب بود. خبر پربازدید بعدی هم نشان داد ایرانیان خارج از کشور چگونه بیمه تامین اجتماعی شوند؟

در سرویس فرهنگی طوفان توییتری در حمایت از بازیگر زن پربازدیدترین خبر روز بود. پس از آن، گفت‌و‌گو با شقایق دهقان با تیتر زیاد دیده شدن، دیگر خوشحالم نمی‌کند پربازدید شد و خبر پربازدید دیگری هم می‌گفت: دختر شاعر کانادایی با مادر چینی و پدر ایرانی‌ نامزد جایزه آسیاپاسیفیک شد.

در سرویس اجتماعی، پربازدیدترین خبر می‌گفت: دری اصفهانی مرتکب اعمال مجرمانه شده است! گزارش آب اکسیر زندگی است و البته 8 لیوان آب روزانه کافی نیست! هم پربازدید شد. همچنین خبر مهم دیگری درباره حذف شرط معدل برای تحصیل در رشته علوم تجربی کام دانش‌آموزان را شیرین کرد.

در سرویس بین‌الملل مناظره داغ فرانس 24 دربارۀ ایران پربازدیدترین موضوع بود. پس از آن، در خبر پربازدیدی کاخ سفید راهبرد جامع خود درباره ایران را منتشر کرد. همچنین در خبر پربازدیدی سی‌ان‌ان فاش کرد: تیلرسون، ترامپ را احمق خوانده است!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =