جشنواره موفقیت 4، با هدف تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان موفق برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد از برگزاری جشنواره موفقیت 4 با هدف تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان موفق در عرصه های مختلف علمی ،پژوهشی ، فرهنگی و ورزشی در آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسداله عباس زاده با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف افزایش بهره وری و مسئولیت پذیری بیشتر طراحی شده و تلاش می شود تا با ایجاد فضای رقابت سالم و سازنده انگیزه و رغبت دانش آموزان و فرهنگنیان برای رشد و پیشرفت ارتقا یابد.

 

وی روش ها و سیاست های تشویقی را در یک سازمان در موفقیت آن غیر قابل انکار خواند و افزود : علاوه بر این که محرک های درونی حائز اهمیت است ، محرک های بیرونی نیز نقشی اساسی در کارآیی ، کارآمدی و توانمندی منابع انسانی دارند.

 

عباس زاده در ادامه  تاکید کرد: آنچه که امروزه انگیزه کارکنان را ارتقاء می دهد ؛ اعتبار بخشیدن به کارکنان به معنای احترام به کارکنان به عنوان انسان و انعطاف داشتن برای ارضاء ‌نیازهای کارکنان و تشویق به یادگیری، ارتقاء صلاحیت های حرفه ای ،دانش تخصصی و کسب موفقیت های جدید است.

 

وی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم مدیران شناخت نیازهای کارکنان و ایجاد انگیزش در آنان است . عباس زاده ادامه داد : مدیرانی که در ایجاد انگیزش کارکنان موفق عمل کنند ، اغلب محیط را به گونه ای می سازند که هدف ها متناسب با نیاز کارکنان تعدیل شود.

 

عباس زاده در ادامه به توفیقات دانش آموزان و فرهتنگیان حوزه کاری خود در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی ، جشنواره ها و المپیادهای علمی ، فراخوان پرسش مهر ریاست جمهور اشاره کرد و گفت : با هدف ایجاد انگیزش بیشتر در این نیروها و ارتقا توانمندی آنان ، جشنواره موفقیت 4 آذرماه سال جاری با تجلیل از 450نفر از فرهنگیان و دانش آموزان موفق و سرآمد در شهرستان خرم آباد برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =