مستند پرترهِ علیرضا داودنژاد، متقاضی حضور در جشنواره سینما حقیقت

فیلم «دکوپاژ»، کار وحید شیخلر که مستند پرتره‌ای از علیرضا داودنژاد است، خواستار شرکت در جشنواره سینما حقیقت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید شیخلر با مستند پرتره‌ای از علیرضا داودنژاد، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، متقاضی شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شد.

این مستند 49 دقیقه‌ای با عنوان «دکوپاژ»، روایتی از زندگی و آثار علیرضا داودنژاد است و در صورت پذیرش هیات انتخاب، در جشنواره سینماحقیقت رونمایی می‌شود.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از وحید شیخلر (پژوهشگر و کارگردان)  سیدمازیار هاشمی (تهیه‌کننده)، فرهاد طالبی‌نژاد (فیلمبردار)، مهدی بهبودی (صدابردار)، بابک حیدری (تدوینگر)، روح‌الله مهرابی ( مدیر تولید)، کیانوش نعیمی (دستیار کارگردان).

همچنین فیلم مستند «فصل بادهای گرم» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی حسین ریگی آماده نمایش و حضور در جشنواره سینماحقیقت شد.

فیلمبرداری مستند «فصل بادهای گرم» در شهرستان «خاش» استان سیستان و بلوچستان انجام شده است و در صورت پذیرش هیات انتخاب، اولین نمایش آن در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت خواهد بود.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از حسین ریگی (پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده)، صادق سوری (تصویربردار)، هادی ساعدمحکم (صدابردار)، حمید فنایی (تدوین‌گر)، امین شریفی (صداگذار)، بونا الخاص و رضا تاروردی (زیرنویس) و ولی‌الله ریگی (مدیر تولید).

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =