در ۱۵مهرماه، سخنرانی پرشور روحانی در دانشگاه تهران، بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به سخنان رئیس جمهور اختصاص داشت. روحانی در سخنان خود به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها گفت: نان‌ برخی در دعواست. همچنین او از منافع‌ غیرقابل بازگشت برجام‌ سخن گفت. اما بشنوید از ضرغامی که در جست‌وجوی سگ گمشده در تجریش بود. او در نقل قول پربازدیدی گفت: پیداشدن این سگ برایم از شایعه علیه رئیس قوه قضاییه مهم‌تر است! همچنین انتشار پیام تسلیت رهبر انقلاب به محمود احمدی‌نژاد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی انتشار خبر اسامی خودروهای پرمصرف که شماره‌گذاری آنها متوقف شد، بازدید زیادی داشت. پس از آن، مردم دوست داشتند بدانند با ۳۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ نقل قول مهم و پربازدیدی از جهانگیری هم جالب توجه بود که گفت: به بهانه مبارزه با فساد نباید تسویه حساب سیاسی کنیم.

در سرویس فرهنگی راه‌حل پیشنهادی رامبد جوان برای کسانی که در شهر آشغال می‌ریزند پربازدید بود. پس از آن، سرمقاله یک روزنامه برای مخاطبان جذاب بود که نوشت: یک منبری بی‌سواد، یکی از علمای قم را به نداشتن درایت متهم کرد! انتشار نامه اعتراضی هنرمندان در واکنش به حرف‌های علی معلم‌دامغانی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، خبر کشف لباس‌های منقوش به نام «الله» و «علی» از مقبره وایکینگ‌ها در سوئد پربازدید بود. پس از آن، اسامی ۴ نفر اعلام شد که گزینه‌های نهایی وزارت علوم هستند. همچنین خبر انتشار معدل دیپلم ایرانی‌ها بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل یک تحلیلگر به نام مسجدجامعی در خبر پربازدیدی گفت: در قضیه کردی و ترکیه، اشتباه‌مان را تکرار نکنیم. خبر پربازدید دیگری هم اعلام کرد رقاصان روسی به عربستان می‌روند! در این راستا اعلام ریخت و پاش ملک سلمان در نخستین سفرش به روسیه هم پربازدید بود.

در سرویس طنز اعلام شد یک شخصیت بالاخره ممنوع‌السفر، ممنوع‌الخبر و ممنوع‌الدَدَر شد!

58231

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =