امام‌جمعه تهران: مراکز نظامی ناموس ماست، اجازه فضولی نمی‌دهیم/ منبر جای بازی‌های سیاسی نیست

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: مراکز نظامی اسرار و ناموس یک ملت است و مسئولین و مردم ما اجازه فضولی به اجانب را نمی دهند.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه گروهکی به نام وهابی با توسل درافتادند، اظهار کرد: اهل سنت جواب حرف‌های سست آنها را داده اند، توسل سرمایه است و خروجی آن پیروزی انقلاب اسلامی ماست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: مقاومت امروز در منطقه مدیون سالار شهیدان است، باید قدر این مجالس حسینی را دانست و این مجالس را با قوت برپا کرد و گسترش داد.

اهم اظهارات امام جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*این روزها برخی مطرح می کنند که در منبر نباید سخنان سیاسی مطرح شود؛ منبر و محراب جای بازی‌های سیاسی، جناحی نیست، البته منبر جای تبیین دین است و باید خطبه های سیاسی نیز در آن باشد. سیاستی که ما باید تدوین کنیم رهنمودهای ولایت است، رهنمودهای ولایت فراجناحی است و باید این بیانات مطرح شود.

*(با اشاره به عملیات تروریستی ناصریه): روزهای آخر عمر گروهک جهنمی و وحشی داعش است و این اقدامات نشانه پایان عمر این گروهک تروریستی است.

*(با اشاره به فاجعه نسل کشی مسلمانان میانمار): صدا و سیما در زمینه فاجعه میانمار اطلاع رسانی خوبی کرده است. بدون تردید در پشت صحنه جنایات میانمار رژیم صهیونیستی است و همان سلاحی که غزه را می کشد مردم میانمار را می کشد. ارتش میانمار در حال پاکسازی قومی این کشور است و دولت با قساوت تمام مسلمان کشی می‌کند.

*(با بیان جنایات رهبر حزب حاکم میانمار که جایزه نوبل هم دریافت کرده است): مسئولین جایزه نوبل گفتند جایزه را پس نمی گیریم و باید هم همینگونه باشد چراکه شما خوی استکباری دارید و از مسلمانان کینه دارید.باید با فشار سیاسی و اقتصادی جلوی دولت میانمار را بگیرند؛ چرا که دیپلماسی ما تهاجمی است.

*(با انتقاد از سیاست های برخی حکومت مرتجع منطقه): آنها در یمن هم جنایت می‌کنند و فقط نام اسلام را یدک می کشند.

*(درباره همه پرسی اقلیم کردستان): آرزوی دیرینه استکبار تشکیل یک اسرائیل در منطقه است که این آرزو را به گور می برند. مقامات رژیم صهیونیستی از همه پرسی کردستان حمایت کردند اما دولت و مجلس عراق، ترکیه مخالفت کرده است.مسئول کردستان این را بفهمد که در زمین رژیم صهیونیستی بازی می کند و این نقشه (تجزیه عراق) در خدمت رژیم صهیونیستی است.

*مسئولان اقلیم کردستان سر عقل بیایند، هم در عراق و سوریه گروهک داعش نفس های آخر خود را می کشد و بعد از آنکه این توطئه از بین رفت، استکبار با نقشه همه پرسی در فکر انجام توطئه دیگری است.

*(با اشاره به لفاظی های آمانو پیرامون بازرسی از سایت های نظامی ایران): نه در پروتکل الحاقی و نه در برجام اجازه بازرسی از سایت های نظامی به اجانب داده نشده است.مراکز نظامی اسرار و ناموس یک ملت است، مسئولان و مردم ما اجازه فضولی به اجانب را نمی دهند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    2 0
    منبر جای بازی‌های سیاسی نیست .... احسنت اما زمان استاد احمدی نژاد جای این کارها بود ظاهرا"