اسطوره پرسپولیسی‌ها می‌گوید: «بد به دلتان راه ندهید،می‌شود در آسیا قهرمان شد.»

مرتضی رضایی: علی پروین و خوشحالی به دلیل صعود پرسپولیس به نیمه نهایی.البته سلطان چشم تیله ای سرخپوشان از قبل هم گفته بود که این تیم می تواند حتی قهرمان آسیا شود:«سر حرفم هستم،تیم آقا برانکو می تواند در آسیا قهرمان شود.»پروین دلش روشن است و می گوید الهلال هم نمی تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد به شرطی که پرسپولیس مثل همین چند بازی اخیرش باشد و بچه ها اشتباهی نکنند.

*هنوز هم سر حرفتان هستید؟اینکه پرسپولیس شانس این را دارد که قهرمان آسیا شود؟

شک نداشته باشید اگر  مشکلی پیش نیاید تیم آقا برانکو می تواند قهرمان آسیا شود.الان این تیم چه چیزی کم دارد؟همه چیز عالی است،فقط باید کمی حواس شان جمع باشد و اشتباه نکنند.از اینجا به بعد واقعا همه چیز حساس شده است و یک اشتباه می تواند زحمات چند ساله یک باشگاه را به باد بدهد.در هر صورت تا همین جا هم بچه ها غیرت به خرج داده اند که به نیمه نهایی رسیده اند.بد به دلتان راه ندهید،پرسپولیس امسال هر ابزاری را برای قهرمان شدن دارد.

بازی را تماشا کردید؟شرایط پس از خوردن گل تساوی خیلی بد شد.به خصوص اینکه از دقیقه 10 -11 تیم 10 نفره شد.

وقتی تیمی 10 نفره می شود فشار روی بقیه بازیکن ها بیشتر می شود.بقیه باید جور او را بکشند.هوا هم گرم بود و در بعضی از صحنه ها کاملا مشخص بود که بازیکنان دو تیم نمی توانند خوب نفس بکشند یا خیلی خوب استارت بزنند.بازی که کلا استرس بود.حیف بود اگر پرسپولیس حذف می شد.خدا را شکر که بچه ها با غیرت بازی کردند و دل میلیون ها ایرانی را شاد کردند.

اخراج کمال و ...

پیش می آید دیگر.من می گویم هیچ کسی جای بازیکن در زمین نیست و نمی تواند مثل او فکر کند و تصمیم بگیرد.شاید در آن لحظه کمال هم تصمیم گرفته بوده که باید آن تکل را بزند.به هر حال نمی شود خرده ای گرفت.خدا را شکر که این اخراج مانع این نشد که پرسپولیس به نیمه نهایی برسد.

برای بازی بعد انصاری و کامیابی نیا حضور ندارند این کار را سخت نمی کند؟

امسال دست برانکو پر است و مثل سال قبل نیست که نیمکت خالی باشد.قطعا این دو بازیکن جانشین های خوبی دارند.

دوباره خوردیم به الهلال و یک بار دیگر بازی در خارج از خانه.تا اینجا 10 بازی برگزار کرده ایم که فقط در 2 بازی میزبان بوده ایم و یک بازی هم که بدون تماشاگر بوده است.

الهلال از آن تیم های خوب آسیاست اما ما دو بار با این تیم بازی کردیم و خودتان نتیجه اش را دیدید.الهلال را می شود برد و به فینال رسید.راه دارد بردن این تیم که آقا برانکو به نظرم راهش را بلد است.انشاءالله که دوباره بچه ها غیرت به خرج می دهند و پرسپولیس را در فینال آسیا خواهیم دید.هوادار که گناهی ندارد.به نظرم حالا که تیم به اینجا رسیده باید حمایت شود.بچه ها باید حمایت شوند.چه خوشحالی بالاتر از این؟شما دیدید که سه شنبه مردم چقدر خوشحال بودند.این ها قیمت ندارد.

نظرتان درباره تعویض های برانکو چیست؟او تعویض های طلایی می کند.

ماشالا آقا برانکو خودش استاد است که از این تعویض ها می کند.او می تواند تا سالیان سال به فوتبال این مملکت کمک کند.من فکر می کنم هم برانکو و هم کی روش کارشان را خوب بلد هستند و اگر دوستی شان ادامه داشته باشد به نفع فوتبال ماست.شما ببینید ما دو تا بازی مانده به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی مسافر این رقابت ها شدیم.اگر پرسپولیس هم قهرمان آسیا شود که دیگر همه چیز جور جور است.می شود سال تاریخی فوتبال ما.

علی آقا نظرتان درباره استقلال چیست؟

استقلال هم از تیم های خوب لیگ است.علی منصوریان هم بچه خوبی است.فکر می کنم آنها در لیگ نتیجه می گیرند.

علی کریمی هم دوباره به تیم نفت برگشت و جای درخشان را گرفت.

علی از شاگردهای خوب و قدیمی من است.به او تبریک می گویم اما کاش اول فصل می ماند و نمی رفت یا اینکه در نیم فصل تیم را تحویل می گرفت.الان دستانش بسته است و 5 هفته هم که از رقابت های لیگ گذشته.ولی انشاءالله که موفق می شود،البته کار خیلی سختی دارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =