دختران رزمی کار کردستانی عنوان دوم رقابت‌های کشوری را به دست آوردند

دختران رزمی کار کردستانی با 9 طلا، 2 نقره و یک برنز در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور سکوی دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رقابت‌های کیک بوکسینگ سبک (WFO) قهرمانی رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور شامگاه روز شنبه 18 شهریورماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت‌ها ۱۶۸ فایتر به نمایندگی از ۱۰ استان سراسر کشور حضور داشتند و مبارزات خود را در اوزان مختلف برگزار کردند.

استان کردستان با 15 فایتر دختر در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست با 12 مدال رنگارنگ مقام نائب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در نتایج انفرادی بخش هنرهای رزمی، ژولان اسعد سجادی و آریانا جعفری دو مدال طلای رده سنی نونهالان را بدست آوردند.

در رده سنی نوجوانان اوزان، ۵۰ کیلوگرم فرنوش وسمانی، ۵۵ کیلوگرم کیمیا قوامی سراب، ۳۸ کیلوگرم ثنا بی نیاز، ۴۵ کیلوگرم سوگل مرادی و ۵۵ کیلوگرم الناز رضایی توانستند مقام نخست را کسب کنند و صاحب گردن آویز طلا شدند و در وزن ۵۵+ کیلوگرم همین رده اوین پاکدل موفق به کسب نشان برنز شد.

در رده جوانان اوزان، 45 کیلوگرم نیلوفر سلیمانی و ۵۵ کیلوگرم نگین کریمی بر سکوی اول قرار گرفتند و در وزن ۵۰ کیلوگرم سمیه سلیمی بابامیری نیز مدال نقره را از آن خود کرد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان شادی کردی در وزن ۶۵ کیلوگرم توانست مدال نقره را به خود اختصاص دهد.

در نتایج تیمی، کردستان با کسب 9 طلا، 2 نقره و 1 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست نائب قهرمانی این دروه از مسابقات را از آن خود کند.

تیم کردستان به سرپرستی و مربیگری فریبا امینی در رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور شرکت کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =