برترین های رشته تیراندازی و رزمی کاران المپیاد دانشجویان دختر معرفی شدند

ایرنا نوشت : نتایج نهایی رشته های تیراندازی و رزمی کاران سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شامگاه سه شنبه با اعلام تیم ها و نفرات برتر در شهرکرد معرفی شدند.

تیراندازان مشهدی توانستند در مجموع رقابت های تیمی تفنگ بادی و تپانچه در مقام اول قرار گیرند و کاپ طلای سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از آن خود کنند.
تیراندازان مشهدی با کسب 19 امتیاز گوی رقابت را از سایر تیم ها ربودند و به مقام اول دست یافت.
همچنین تیراندازان یزدی با مجموع 17 امتیاز و تیراندازان دانشگاه بهزیستی با کسب 10 امتیاز در مقام های دوم و سوم جای گرفتند و کاپ های نقره و برنز را از آن خود کردند.
در رقابتهای انفرادی نیز در رشته تپانچه بادی، شیما رضا بنده لو از یزد، عطیه احمدی از مشهد، اعظم کازرانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
زهرا نظریان از دانشگاه بهزیستی، صدیقه حسینی پناه از شیراز، فاطمه طلایی پور از یزد، مهسا نیک نفس از اصفهان و زهرا رییسی از شهرکرد دررتبه های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
در انفرادی تفنگ بادی نیز مریم درخوش از بهزیستی، فاطمه مرادی از زنجان، مریم فروغ نیا از مشهد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در مسابقات تیراندازی سیزدهمین المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مجموع 137 ورزشکار در قالب 29 تیم حضور داشتند.
در این مسابقات 13 هزار و 659 عدد ساچمه شلیک شد.
همچنین در آیین اختتامیه سیزدهمین مسابقات المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رزمی کاران برتر مسابقات با اهدای مدال و لوح معرفی و تقدیر شدند.
به گزارش گزارش ایرنا، در این آیین برترین های کاتای انفرادی و کومیته کاران 5 رده سنی صاحب مدال های طلا، نقره و برنز مسابقه شدند.
در کاتای انفرادی که با شرکت 24 رزمی کار در نخستین روز از آغاز مسابقات برگزار شد، فاطمه قجقی کاراته کای مازندرانی موفق به کسب مقام اول و مدال طلای المپیاد شد.
نگین رنجی از همدان هم مدال نقره مسابقات را از آن خود کرد.
همچنین در این آیین، 2 مدال برنز بر گردن مینا خسروی از کرمانشاه و صبا رمضانی از اصفهان آویخته شد.
در وزن مثبت 68 نیز آیدا محمدی پور از اصفهان و ستاره میرشمس از یزد رتبه های اول و دوم را کسب کردند و نگین حسینی از تهران و سمانه علیزاده از مازندران مشترکا سوم شدند.
پریسا خسروی از اراک نیز در وزن منفی 68 به مدال طلا رسید و زهرا محمدی از دانشگاه ایران موفق به کسب مدال نقره شد. نگار اسلامی از اهواز و شقایق حیدری از دانشگاه شهید بهشتی مشترکا سوم شدند.
در وزن منفی 61 ریزان عشایری رزمی کار دانشگاه تهران طلا گرفت و زهره طاهری از بابل به مدال نقره رسید.
همچنین فروزان بوسعیدی از شهرکرد مشترکا با نازنین یگانه وزرشکار کردستانی به مدال برنز دست پیدا کردند.
در وزن منفی 55 کیلوگرم در رقابتی نفس گیر بین 17 رزمی کار، فاطمه زهرا خلیلی از مازندران توانست به مقام اول دست یابد و صاحب مدال طلا شد.
فاطمه قلعه نویی از اراک در مقام دوم جای گرفت و پانته آ شکوهی از همدان و مینا خسروی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.
در مسابقات کومیته منفی 50 کیلوگرم مدال طلا بر گردن الناز شاه حسینی از تهران، مدال نقره بر گردن فرشته میرفخرایی آویخته شد و مدال برنز به رضوان امیری از کرمانشاه و نیره جمالی از زاهدان اهدا شد.
مسابقات کاراته المپیاد در 2 رشته کاتا و کومیته با حضور 132 شرکت کننده در قالب 34 دانشگاه برگزار شد.
سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا 17 مرداد در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =