نقل و انتقالات لیگ برتر به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود

تسنیم نوشت:رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در فاصله یک روزه تا پایان فصل نقل و انتقالات پیش فصل اعلام کرد که این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

با اشاره به اینکه مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر و لیگ یک فردا به‌پایان می‌رسد, اظهار داشت: در روزهای اخیر تعداد قابل توجه‌ای از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی از سازمان لیگ درخواست تمدید زمان نقل و انتقالات پیش فصل را داشته‌اند اما این درخواست به هیچ وجه قابل اجرا نیست و قطعاً  فردا (چهارشنبه) روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی است.

وی تصریح کرد: این تصمیم؛ تصمیم سلیقه‌ای ما نیست و سازمان لیگ این اختیار را  ندارد که این زمان را به تاخیر بیندازد چون قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) این اجازه را به ما نمی‌دهد. طبق قانون فیفا زمان فصل نقل و انتقالات ابتدایی فصل حداکثر 12 هفته (84 روز) است که هیچ کشوری نمی‌تواند این زمان را افزایش دهد. نقل و انتقالات پیش فصل لیگ امسال هم از روز 25 خرداد آغاز شده که تا فردا (15 شهریور) 84 روزِ کامل می‌شود.

به این ترتیب تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته یک تا پایان ساعت اداری فردا (چهارشنبه) مهلت دارند برای انجام  نقل و انتقالات اقدام کنند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =