۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

برنامه «خارج از کادر» شبکه آی فیلم، جمعه دهم شهریور میزبان حسین محجوب، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عاطفه خالدی، تهیه‌کننده «خارج از کادر» درباره این برنامه گفت: «ما قصد داریم شخصیت‌ هنرمندان، خواننده‌ها، بدلکاران، بازیگران، عوامل فیلم و سریال‌های ایرانی را خارج از کادر دوربین معرفی کنیم. ما از هنرمندان درباره اینکه چگونه به این مرحله از حرفه خود رسیده‌اند، کدام کار و نقش‌شان را بیشتر دوست دارند و .... سوال خواهیم کرد.»

خالدی با اشاره به محتوای این برنامه بیان کرد: ««خارج از کادر» یک برنامه شخصیت محور است که با عوامل پشت صحنه و بازیگران به گفت وگو می‌نشیند. ما در این برنامه سعی می‌کنیم روایتی صمیمانه با سوژه اصلی مستندمان برقرار کنیم تا در صورت امکان زوایای کمتر پرداخت شده شخصیتی و زندگی این هنرمندان به تصویر کشیده شود.»

او با بیان اینکه برای خارج شدن از فضای کار، گاهی وارد منزل مهمانان می‌شویم و با آن‌ها گفت وگو می‌کنیم، توضیح داد: «نام برنامه نشان می‌دهد که برنامه خارج از قابی که همیشه به تصویر کشیده شده ضبط می‌شود. حتی با افرادی که اسمشان را در تیتراژها می‌بینیم و مقابل دوربین دیده نمی‌شوند هم به گفتوگو می‌پردازیم.»

مهمان این هفته برنامه «خارج از کادر»، حسین محجوب است که تا به امروز در سریال‌هایی مانند «صاحبدلان»، «سلطان و شبان»، «در مسیر زاینده رود» و.... ایفای نقش کرده است و همچنین بازی در فیلم‌هایی همچون «ملک سلیمان»، «من ترانه پانزده سال دارم»، «با دیگران»، «ساکن طبقه وسط» و .... را در کارنامه هنری خود دارد.

داریوش فرهنگ و قاسم زارع نیز به عنوان مهمان در روزهای آینده در این برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه «خارج از کادر» به کارگردانی قاسم صالحی، جمعه‌ها ساعت 22:30 از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. این برنامه روزهای شنبه ساعت 06:30 و 14:30 و روزهای دوشنبه ساعت 22:30 دوشنبه بازپخش خواهد شد.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =