در بحث مسکن شهری و محرومان گام‌های موثری در استان برداشته شده به طوری که تا پایان سال96 بیش از 600 واحد را آماده بهره‌برداری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فرهاد سبحانی در مراسم گرامیداشت هفته دولت در اردبیل اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی سال گذشته و عدم تامین اعتبارات تخصیصی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل توانست تعداد 25 طرح هادی روستایی را با اعتباربالغ بر72 میلیارد و 500 میلیون ریال، در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به حجم عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستاها پروژه‌های افتتاحی به مقدار 150 هزار متر مربع افزود: در هفته گرامیداشت دولت 21 کیلومتر معبر در 26 روستای استان افتتاح می‌شود و در بازسازی معابر در بیش از پنج هزار مترمربع سنگفرش و 500 متر طول پیادهروسازی و جدولگذاری را دربرنامه کاری این ایام داریم که در دولت یازدهم در بیش از 400 روستا با اعتبار 52 میلیارد و 200 میلیون ریال پروژه‌های مختلف اجرای طرح هادی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: این نهاد درسال گذشته اقدام به مطالعه و تهیه طرح هادی روستاهای زیر 20 خانوار به تعداد 13 روستا کرده و نیز تعداد 16 روستای استان را که مطالعه آنها از 10 سال بیشتر است برای بازنگری در دستور کار قرار داد که در مجموع به تعداد 29 روستا با اعتبار 62 میلیارد ریال آماده تحویل به مردم در فرمانداری‌ها و دهیاران محترم است.

سبحانی تصریح کرد: بالغ بر 71 میلیارد و 300 میلیون ریال با همکاری بانک‌های عامل برای قریب به 380 واحد مسکونی ارائه تسهیلات شده که این واحدها موفق به اخذ پایان کار و آماده بهره‌برداری در گرامیداشت هفته دولت شده است که در طی 4 سال دولت یازدهم، تعداد دو هزار و 430 واحد مسکونی پایان کار دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در این هفته یک برنامه تحویل اسناد مالکیت روستایی در شهرستان گرمی، روستای توسانلو خواهیم داشت که با توجه به استقبال خوب روستائیان و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در دولت یازدهم بالغ بر 12 هزار جلد سند مالکیت روستایی با همکاری خوب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های مربوطه تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دستگاهی است فاقد هرگونه اعتبار جاری از دولت که با تلاش شبانه‌روزی و تعاملی که بین دستگاه‌های اجرایی، نهادهای استان و حتی فرا استانی دارد، در بحث مسکن شهری و محرومان هم گام‌های موثری برداشته است که در سال 96 بیش از 600 واحد را آماده بهره‌برداری می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =