به همت حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور تنی چند از مسئولین استانی مراسم رونمایی از کتاب «مقاومت خندقیان» خاطرات حماسه جاویدان عملیات «پد خندق» از تولیدات ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،کتاب «مقاومت خندقیان» با محتوای بخشی از خاطرات رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات پد خندق که توسط فتحعلی بزرگمهرنژاد از رزمندگان این عملیات گردآوری شده، با حضور فتاح محمدی معاون استاندار، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات امور استان‌های حوزه هنری کشور، رئیس کنگره شهدای استان و برخی رزمندگان و حماسه سازان پد خندق رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه سازان پد خندق و شهدای مدافع حرم بویژه شهید "محسن حججی" گفت: ۱۲ کتاب در مراحل مختلف در این استان در دست تولید داریم که امیدواریم تا پایان سال دو مورد از این کتاب‌ها رونمایی شود.
محمد شریف اسلامی افزود: این حوزه طی دوسال گذشته دو کتاب ملی در حوزه ادبیات پایداری تولید و منتشر کرده است.
وی با تاکید بر اینکه ادبیات پایداری در این استان جوان و نوپا بوده و باید حمایت و هدایت شود، اظهار داشت: این جریان به رغم نوپا بودن آینده ای روشن دارد.
اسلامی بیان کرد: ادبیات پایداری گنجینه ارزشمندی است که با توجه به حضور نوید بخش جوانان در این حوزه، انتظار می‌رود مسئولان بیش از پیش حمایت ویژه ازاین عرصه داشته باشند.
اسلامی تصریح کرد: جامعه ای که ادبیات پایداری دارد، هویتش در مقابل تهاجم ها و هجمه های گوناگون مصون و پایدار خواهد ماند.
گفتنی است در این مراسم دو تن از رزمندگان شرکت کننده در عملیات پد خندق به نام های سید شکرالله واهبی زاده و هوشنگ روئین به روایت خاطراتی از جنگ پرداختند.
رونمایی از کتاب «مقاومت خندقیان» و تجلیل از نویسنده کتاب و دست اندرکاران آن پایان بخش این مراسم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =