در ۲۳ مرداد، بیشترین تعداد بازدید اخبار متعلق به خبرهایی درباره تعیین اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

مهمترین و پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز متعلق به تعیین اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب و ۶ چهره جدیدی که به مجمع تشخیص اضافه شدند، بود. همچنین ۵ توصیه ‌رهبری برای تغییر در ساختار مجمع ‌تشخیص‌ مصلحت ‌نظام به همراه پیام آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی به مقام معظم رهبری بعد از انتصاب به ریاست مجمع تشخیص، بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس اقتصادی خبرخوش برای کارمندان رکورد بازدیدها را شکست و پس از آن هم استقبال عراقی‌ها ازخودروی ایرانی به مذاق مخاطبان خوش نشست. همچنین آشنایی مردم با وزیرجوانِ پول‌ساز و شغل‌ساز هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس فرهنگی، خبر انتقاد تند مهراب قاسم‌خانی از گزارش «۲۰:۳۰» درباره آگهی نیکی کریمی بازدید زیادی را به خود اختصاص داد و پس از آن هم، در خبر پربازدیدی عنوان شد بازیگر زن با وجود درگذشت مادرش روی صحنه رفت. در این سرویس مناظره بود یا نبود موسیقی رپ  هم برای مخاطبان مهم بود.

در سرویس جامعه، مخاطبان خواستند بدانند آیا رییس جدید سازمان میراث فرهنگی فامیل رئیس جمهور است؟ گزارشی درباره روشهای قاپیدن دانشجو هم پربازدید بود و همچنین عنوان شد پیمانکاری که در حیاط شهرداری قم خودسوزی کرده بود، جان داد! روحش در آرامش.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل عنوان شد روسیه ادعای رسانه‌های آلمان درباره ایران را به شدت تکذیب کرده است. همچنین صدور پیام تبریک ظریف به آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی و سیدمحمد صدر بازدید زیادی را به همراه خبر هشدار روسیه برای آغاز جنگ کره‌شمالی و آمریکا در پی داشت.

در پربازدیدترین مطلب سرویس طنز هم وعده قلیونی شهردار جدید تهران منتشرشد!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =