رییس شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعتقاد دارم که همه بانوانی که عضو این شورا هستند می توانند تاثیرگذار باشند و سعی می کنیم به جامعه ثابت کنیم که زنان توانمند هستند و می توانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،،رییس شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اعتقاد دارم که اگر این سفیران نباشند هیچگونه فعالیتی که باید گسترش پیدا نمی کند ان شالله روزی برسد که جامعه خبرنگار دیده شوند.

زینب قربانی ادامه داد: شورای بانوان خیر سلامت یک ماهی است که در استان شروع به کار کرده است و سعی شده که از همه افراد با سلیقه های مختلف در این شورا حضور داشته باشند.

وی به اهداف شورای بانوان خیر سلامت در استان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول شناسایی بیماران سرطانی نیازمند را در برنامه داریم که با شناسایی این خانواده ها کمک هایی از نظر پزشکی به انها شود.

قربانی تصریح کرد: می توانیم با جذب خیر در بحث تجهیز و تکمیل و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف به ویژه در روستاها اقدام کنیم.

رییس شورای بانوان خیر سلامت کهگیلویه و بویراحمد با طرح همیار من در استان اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با اجرای این طرح به خانواده ها بگوییم که تجهیزات پزشکی که به انها نیاز ندارند را در اختیار این شورا قرار دهند که ما نیز بر حسب نیاز بیمار در اختیار او دهیم.

وی شفاف سازی و شفافیت برای مردم را از مهمترین موارد عنوان کرد و افزود: هر فردی که تجهیزاتی را در اختیار ما قرار دهد و به بیمارن نیازمند داده شد به شخص اهدا کننده نیز گفته می شود که کجا و برای چه بیماری اختصاص یافته است. قربانی ادامه داد: در بحث سلامت ما پیش گیری را مقدم بر درمان می دانیم که بسیار موثر است اگر بانوی ما از خود مراقبتی فرزندانش آگاهی داشته باشد بسیار تاثیر گذار است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =