رقابت دانش آموزان سراسر کشور از رقابت 4وزن اول کشتی آزادو 4وزن دوم کشتی فرنگی در اولین روز

نایب رئیس کمیته پذیرش سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور از رقابت 4وزن اول کشتی آزادو 4وزن دوم کشتی فرنگی در اولین روز از برگزاری مسابقات خبرداد و گفت : تا قبل از برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه فینالیست های این اوزان مشخص خواهند شد و در مراحل بعدی به رقابت های رده بندی فینالیست ها راه پیدا خواهند کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید بهرامی این مسابقات را بهانه ای برای معرفی شایسته استان لرستان عنوان کرد و گفت : این مسابقات به تنهایی از عهده یک دستگاه خارج است و با توجه به مسئولیت استاندار لرستان به عنوان سرپرست عالی مسابقات انتظار می رود ساسیر دستگاهها هم ورود کنند و از این رقابت ها حمایت کنند.

وی از مردم ورزش دوست استان هم تقاضا کرد با حضور خود در محل برگزاری مسابقات و تشویق کشتی گیران حمایت خود را از برگزاری مسابقات به میزبانی استان لرستان اعلام کنند .

بهرامی در پایان سخنان خود مهمانان ویژه این مسابقات را معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ، سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ، مسئول انجمن کشتی آموزشگاههای کشور و مدیران ارشد استان اعلام کرد و گفت : امیدوارم با همدلی و انسجام همه مدیران شاهد میزبانی خوبی در این دوره از مسابقات باشیم .

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =