سیامک نعمتی یکی از بازیکنان خوش آتیه فوتبال ایران است که می تواند تا سال‌ها برای پرسپولیس بدرخشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بازیکنی که از پیکان آمد تا روزهای خوبش را در تیم پرطرفدار تجربه کند.اما جالب اینجاست که او در نخستین بازی رسمی برای پرسپولیس روی نیمکت نشست تا هم خودش تعجب کند و هم هواداران پرسپولیس!

نعمتی که سقف آرزوهایش را حضور در تیم ملی عنوان کرده است در بازی با فولاد نه تنها روی نیمکت نشست،بلکه شانس بازی هم به او نرسید تا خیلی ها بگویند او در تفکرات برانکو جایی ندارد.البته خیلی ها پا را فراتر هم گذاشته و از این حرف می زنند که سیامک هم همان راهی را خواهد رفت که فصل قبل ساسان انصاری طی کرد،یعنی جدایی از پرسپولیس.فصل قبل ساسان انصاری یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود. او در حالی در فولاد درخشید که در پرسپولیس فرصت بازی به او نمی رسید اما در فولاد به راحتی دروازه حریفان را باز می کرد.انصاری فصل قبل با بی مهری برانکو مواجه شد و این مربی کروات فرصت درخشش را به ساسان نداد. سیامک نعمتی خرید جدید پرسپولیس هم به نظر می رسد در چنین مسیری گام برمی دارد.بر اساس اخبار رسیده ظاهرا نعمتی از سپاهان پیشنهاد دارد و شایعه شده حتی صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام را فالو کرده است! اتفاقی که می تواند شایعات را به واقعیت نزدیک کند.

نعمتی بازیکنی است که بدون شک می تواند برای پرسپولیس کارآیی لازم را داشته باشد.او می تواند در پست فرشاد احمد زاده هم به میدان رود و با توجه به فصل سختی که سرخپوشان در پیش دارند برانکو می تواند فرصت بیشتری به نعمتی دهد و این هافبک جوان و آینده دار را راضی نگه دارد.شرایط در پرسپولیس فصل کنونی به ویژه در میانه میدان بسیار متفاوت است و با آمدن نوراللهی و بشار رسن وضعیت برای نعمتی سخت تر هم خواهد شد و باید دید که آیا او مانند انصاری از تیم جدا می شود یا اینکه برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد جنگید.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =