خسرو حیدری: می‌خواهیم امسال یک جام به هواداران بدهیم

خسرو استقلالی‌ها می‌گوید: «کری خوانی خوب است اما نباید این کری‌ها تبدیل به توهین شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال با مهره هایی که آبی ها گرفته اند، این درخواست چندان هم دور از انتظار نیست. حیدری می گوید دوست دارند در فصل جدید دل هواداران را شاد کنند. او ابتدا درباره اینکه ممکن است امسال به خودش زیاد بازی نرسد می گوید:«هنوز فصل شروع نشده است و نمی توانیم در این باره حرف بزنیم. ولی من یک چیز مهم را از حالا بگویم. ما در استقلال همه یک هدف مشترک داریم که آن موفقیت تیم است و حالا اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند، مهم نیست. هیچ بازیکنی از الان نمی تواند بگوید در ترکیب ثابت استقلال قرار دارد یا نه. رقابت زیادی در تیم وجود دارد و این رقابت باعث شده تا همه تلاش کنند عملکرد فنی خود را بهتر کنند. تمرینات تعیین کننده است و هرکسی در تمرینات بهتر باشد، در ترکیب خواهد بود.»

به او گفتیم که امسال خیلی ها پرسپولیس و استقلال را رقیب جدی یکدیگر می دانند که خسرو این واکنش را نشان داد:«استقلال خوب بسته شده است. این به خاطر تلاش کادر فنی و باشگاه بود. پرسپولیس هم همواره مهره های خوبی در اختیار دارد. اینکه دو تیم رقابت داشته باشند، یک چیز عادی است. در خیلی از سال ها این رقابت وجود داشته است و من هم فکر می کنم امسال این رقابت نزدیک تر باشد. وقتی استقلال و پرسپولیس خوب نتیجه بگیرند، تماشاگران بیشتری هم به ورزشگاه می آیند. تماشاگر هم بیاید بازی ها جذاب تر می شود. ولی نباید از تیم های دیگر هم چشم پوش کنیم. سپاهان، فولاد، ذوب آهن، صنعت نفت، تراکتور، سایپا و دیگر تیم ها هم خوب هستند. به نظر من لیگ آینده به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. ولی ما هم امیدواریم لیگ جذاب و پر تماشاگر باشد. »

اما توصیه خسروی آبی ها برای اینکه کری خوانی ها تبدیل به توهین نشود.او می گوید:«اصلا یکی از جذابیت های فوتبال همین کری خوانی هاست ولی امیدوارم که هیچوقت باعث توهین به کسی نشود. متاسفانه در چند سال گذشته توهین ها خیلی زیاد بوده است. خدا کند دیگر هیچوقت چنین فضایی به وجود نیاید. من این را به هواداران استقلال می گویم؛ امیدوارم که فقط تیم خودمان را تشویق کنند و کاری به دیگر تیم ها نداشته باشند. »

حیدری در پایان گفت:«امسال فقط به این فکر می کنیم که بتوانیم انشالله عملکرد خوبی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم. فصل گذشته خیلی تلاش کردیم تا جام بگیریم ولی چون تغییرات زیادی داشتیم در شروع فصل خوب عمل نکردیم و رفته رفته تیم هماهنگ شد. اگر از ابتدای لیگ مثل نیم فصل دوم بازی می کردیم، رقیب جدی برای قهرمانی بودیم. حالا تنها دغدغه ما این است که بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و یک جام برایشان بگیریم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =