معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: 210 دانش آموز در دور سوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور مقطع متوسطه دوم در شهرستان خمین شرکت می کنند.

مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، افزود: در بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور که در خمین در حال برگزاری است 210 ورزشکار شامل 105 ورزشکار در رشته تنیس روی میز در قالب 15 تیم 7 نفره و 105 ورزشکار در رشته بدمینتون در قالب 15 تیم 7 نفره شرکت می کنند.
وی ادامه داد: 352 نفر ورزشکار، مربی، داور، سرپرست و راننده در دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون در این مسابقات به رقابت می پردازند که در دوره متوسطه دوم بر خلاف دو دوره قبل مسابقات شطرنج برگزار نمی شود.
دمنه بیان کرد: مسابقات بدمینتون در سالن دانشگاه آزاد خمین و مسابقات تنیس در سالن 22 بهمن خمین برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: مهمترین هدف ودستاورد این دوره از مسابقات کشوری دراستان و شهرستان توانمندسازی نیروی انسانی و فرصتی برای کسب تجربه است .
دمنه بیان کرد: در دو دوره ابتدایی و متوسطه اول مسابقات در سه رشته ( تنیس؛ شطرنج و بدمینتون ) در خمین برگزار شد ولی در این دوره در دو رشته تنیس و بدمینتون رقابت ها انجام خواهد شد و همین امر باعث متمرکز شدن خوابگاهها و ارتقا کیفیت مسابقات خواهد شد.
وی یادآورشد: به اعتقاد ناظران فنی و سرپرستان فنی، این دوره ازمسابقات ازنظرکیفی سطح بالایی دارد به گونه ای که تعداد کثیری از دانش آموزانی که درتیمهای ملی رده سنی پایه حضور دارند دراین دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =