به مناسبت تشییع پیکرهای پاک و مطهر 15شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق(علیه السلام) در استان مازندران، نماینده ولی فقیه و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران طی اطلاعیه ای مردم شریف مازندران را به استقبال و تجلیل باشکوه از این الگوهای ایثار و فداکاری فراخواند.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران،   متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:         

بسم رب الشهدا و الصدقین
در این اطلاعیه آمده است شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و در دوران غربت اسلام، از همه مایه های وجودی خویش گذشتند ولی دشمنان را از دستیابی به کمترین موفقیت ناکام گذاشتند.اگر استقامت و پایمردی این عزیزان نبود، اینک وضعیت کشور ما بهتر از عراق و افغانستان نبود.

آیت الله طبرسی با تاکید بر ضرورت تجلیل در خور شأن این عزیزان افزود: باید به فرزندانمان بیاموزیم که مجاهدان راه خدا و رزمندگان راه استقلال و آزادی جان شیرین خود را در عرصه های ایثار و فداکاری تقدیم کردند تا زمینه های اعتلا و سرافرازی برای این کشور فراهم شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، همه آرزوها و آمال تاریخی ملت ایران در رویارویی جوانمردانه و شجاعانه رزمندگان اسلام در برابر تمامی مظاهر کفر و شرک و نفاق تحقق یافت و به مدد این فداکاری ها، کشور ایران از اردوگاه نوکری استکبار جهانی خارج شد و اینک به الگوی تمام عیار و تاثیر گذار در منطقه و جهان مبدل شده است.

آیت الله طبرسی یادآور شده شهر و دیار ما شرمنده ایثار و شهادت رزمندگانی است که جوانمردانه از سد خواهشهای نفسانی و مادی گذشتند و برای همیشه ایران بزرگ را بر اوج افتخارات جهانی نشانیده اند.

در پایان این اطلاعیه آمده است ایستادگی در پای پرچم ولایت و امامت، وصیت دائمی شهیدان و ایثارگران است.این نقطه اتصال قلوب مالامال از عشق و ایمان به اردوگاه اسلام ناب محمدی(ص) و در تأسی به خورشید بی غروب کربلاست.
نام و یادشان گرامی باد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =