عصرایران نوشت: تا چند ماه آینده دو خودروی تایوانی به بازار ایران عرضه خواهند شد.

فرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به عقد قراداد انحصاری با شرکت لوکسژن تایوان در زمینه عرضه 2 خودرو از 6 خودروی تولید شده توسط این برند در ایران گفت: قرارداد ما بصورت مستقیم با شرکت سازنده منعقد شده و به زودی شاهد ثبت سفارش خودروهای لوکسژن در سامانه ثبت سفارش خواهیم بود.

مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به اینکه لوکسژن فعالیت خود را از سال 2009 در بازار خودروی دنیا آغاز کرده است،خاطرنشان کرد: لوکسژن تاکنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمرکز لوکسژن استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت خودرو است، گفت: لوکسژن 30 تا 35 درصد از بازار خودرو در تایوان را در اختیار دارد و سالانه 350 تا 380 هزار خودرو تولید می کند ضمن اینکه بازار اصلی این برند در چین است و البته به کشورهایی مانند عمان، ویتنام، اروپای شرقی و روسیه نیز صادرات دارد.

در ادامه این نشت خبری عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در مورد مشخصات فنی 2 خودرویی که به زودی توسط این شرکت به بازار ایران معرفی می شوند، گفت: 2 خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودروی کراس اوور است که مجهز به موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک ساخت ژاپن وتک دیفرانسیل است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی، سانروف و در صندوق عقب برقی است که جثه ایی مانند اسپورتیج و توسان دارد

وی در مورد خودروی دوم ارائه شده از سوی این برند در ایران گفت: مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، خودروی S3 است که یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1600 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT است.

مصطفایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر قیمت نهایی این خودرو ها در بازار ایران گفت:فعلا در مرحله انجام مراحل قانونی واردات این محصولات هستیم و تا چند ماه آینده قیمت نهایی مشخص می شود اما حدود قیمت خودروی کراس اوور U6 بین 100 تا 150 میلیون و خودروی سدان S3 نیز زیر 100 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

39225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    7 0
    بازم خبر داغ خودرو
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    7 0
    الان بازار داره تنوع توش زیاد می شه و من فرق این همه تنوع محصول رو نمی فهمم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    5 0
    عجب حالی داره
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    9 1
    ورود این خودروها حسنش اینه که دایره انتخاب رو بیشتر می کنه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    16 2
    ذائقه خودرویی ما به شرق آسیا نمی خوره کما اینکه خودروی پروتون که از مالزی اومد هیچ استقبالی ازش نشد.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    5 0
    الان یه مدت هم بازار این خودروها داغ می شه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    7 0
    خب اگه قراره این همه خودروی جدید بیاد چرا ایران خودرو و سایپا نمی رن با اینا مشارکت کنن خط تولید شون رو تقویت کنن؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    12 1
    ما باید بریم به سمت خودروساز های اروپایی
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    6 0
    بنجل نباشه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    5 0
    ما توی خودرو هیچ وقت نمی تونیم یه حرف مشترک داشته باشیم چون مزیت هامون رو نشانختیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    بازم خودروی جدید آخ جون
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    9 0
    فقط پراید خودمون. رفیق بی کلک. ادعایی هم نداره. این اسم های اجق وجق چیه آخه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    5 4
    هر چی فکر می کنم منطق اینکه مردم ما خودروهای چینی رو به خودروهای داخلی مون ترجیح می دن رو متوجه نمی شم. یکی منو روشن کنه.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    کلا اقبال به خودروهای روز کمتره. یه عده خاص فقط تمایل دارن.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    9 0
    چرا باید 150 میلیون تومن پول بدیم این رو سوار شیم اون وقت؟ منطقش چیه؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    1 13
    من همه نظرات رو خوندم یه بخش عمده ایش احساسیه. آدم ها حق انتخاب دارن. خیلی ها دوست دارن خودروی چینی استفاده کنن. این سلیقه اس
  • سمندون A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    10 0
    مگر اینکه ایران خودرو وجود نداشته باشد عمرا بگذارد خودرو زیر 50میلیون وارد بشه غیر از چیتی بنجول
  • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    6 1
    خودرو فقط آلمانی
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    فایده نداره. اینا که پیچیدگی خاصی به لحاظ تولیدی ندارن که.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    1 5
    ما چرا نمیایم همین کیفیت هایی که اینقدر واسه خودروهای وارداتی پزش رو می دن رو خودروهای ساخت داخل مون پیاده کنیم؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    همین رو خیلی ها بهش چند روز دیگه فخر می فروشن.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    7 0
    تا آخر هم هر چقدر بگین من می گم کار ما خودروسازی نیست بریم جاش قطعه سازی کنیم تازه مزیت صتدراتی هم داره واسه مون.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    اینا که ماشین نمی شن
  • مصطفي RO ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    4 0
    جايي خوندم قيمت اين ماشيناي خوشگل و ناناز چيني رو براي يو 6 اعلام كرده بين 100 تا 150 ميليون. سرچ كردم تو اينترنت ديدم قيمتشون به يوان چيني معادل 60 تا 100 ميليون تومان آب ميخوره. براي اس 3 هم حدود 18400 دلار يعني 60ميليون تومن. بعد عزيزان واد كننده اعلام كردن حدود 100 ميليون تومن. مگه هزينه حمل و نقل اونور آبي چقدر ميشه كه اين سود بايد از جيب مردم در بياد و بره تو جيب دلالان يا همان توليد كنندگان داخلي و نميدونم مردم چرا ميرن همچين چيزايي رو ميخرن. اين از ماست كه بر ماست بيشتر شبيه كشك يا دوغه