کمیسیون عمران شورای شهر کرج تشکیل جلسه داد

کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز با حضور حداکثری اعضاء در محل سالن جلسات پارلمان شهری این کلانشهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، این جلسه به ریاست حجت اله غلامرضایی برگزار شد و طی آن نمایندگان مردم به بحث و تبادل نظر در خصوص لوایح ارسالی از سوی شهرداری کرج پرداختند و همچنین برخی مدیران مناطق 12 گانه نیز برای دفاع از پرونده های مورد بحث در جلسه حضور داشتند.
جلسات کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج به صورت هفتگی برگزار می شود و مصوبات آن باید به تائید صحن علنی نیز برسد. این کمیسیون یکی از کمیسیون های پایه ای و تخصصی شورای اسلامی شهر به شمار می رود و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
برغم قرار گرفتن در هفته های پایانی دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج اما جلسات کمیسیونهای تخصصی طبق جدول زمانبندی شده برگزار می شود و نمایندگان مردم با دقت و وسواس لازم به اعلام نظر در خصوص لوایح مطرح شده می پردازند.
یکی از رویکردهای مثبت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در زمان ریاست غلامرضایی تاکید بر بازدید از وضع موجود پرونده های مطرح شده می باشد که موجب ارتقای قدرت تصمیم گیری و نیز شناخت بهتر اعضاء از کم و کیف لوایح ارسالی می شود و در نهایت تصمیمات بهتری را برای اداره این کلانشهر اتخاذ می کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =