توسعه زیرساخت ها و پاسخگویی به مطالبات شهروندی در راس امور قرار گیرد

قائم مقام شهردار کرج، گفت: توجه به توسعه زیرساخت ها به منظور ایجاد شهری ایمن و پایدار امری ضروری است و در کنار آن پاسخگویی به مطالبات شهروندی نیز به عنوان مکمل این مهم باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرداری، سازمانی محلی است و ضمن تمرکز بر امور خدماتی، اداره امور محلی از قبیل عمران، آبادانی و رفاه ساکنان هر شهر را عهده است، ضروری است تا پاسخگویی به مطالبات شهروندی را در کنار توسعه زیرساخت های شهری در دستور کار خود قرار دهد.
این مسئول با اشاره به اینکه اداره امور شهر، اصلی ترین وظیفه شهرداری به شمار می رود، اظهار داشت: تخصص در مدیریت شهر، نقش پررنگی را در بهبود شرایط شهرنشینی ایفا می کند و این تخصص بدون توجه به نیازهای شهروندان کامل نیست.
وی، مشارکت شهروندان در امور شهری را کمکی بزرگ به مدیریت شهری در ارائه خدمات ذکر و عنوان کرد: برنامه ریزی دقیق برای اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، فضای سبز و ... علاوه بر اینکه سبب رشد اقتصادی و تثبیت سیاسی می شود، افزایش مشارکت شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.
قائم مقام شهردار کرج ضمن تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت شهر و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، گفت: توجه به این مهم می تواند نقش بسزایی در بهبود مزایای رقابتی و ارائه خدمات شهر و در نتیجه کسب رضایت شهروندان داشته باشد.
رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود اهم اقدامات مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته اشاره و بیان کرد: این نهاد تا حدود زیادی در اجرای وظایف خود موفق عمل کرده است و رضایت شهروندان و پاسخگویی به مطالبات آنان از اصلی ترین مواردی است که مدیریت شهری کرج به آن اهتمام ویژه ای داشته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =