میزان نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ حیدری در جمع خبرنگاران گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قاموس نیروهای مسلح و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود، حرکتی که اقدام همه‌ جانبه تمامی نیروهای دفاعی ایران را در بر می گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ادامه داد: پیش‌بینی های لازم در جهت دفع هرگونه تجاوز دشمنان انجام شده است و ما اجازه هیچگونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم.

امیر حیدری با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان، پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای آنان بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده است و این قدرت در مسیر منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد .

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با ادامه پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان، خاطرنشان کرد: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند.

وی در رابطه با رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: رزمایش‌ها در طول سال به صورت تخصصی و موضوعی همانند رزمایش های بالگردی، رزهی و ..... انجام می شود و در سال 1396 نیز در چند نقطه از کشور این رزمایش ها را برگزار می کنیم.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =