مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در گفت و گویی زمان باقیمانده تا افتتاح الفین پتروشیمی را نزدیک دانست و گفت: یک "یاعلی" دیگر تا افتتاح الفین پتروشیمی ایلام مانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهندس عادل نژاد سليم ، مديرعامل هلدينگ خليج فارس كه براي بررسي آخرين وضعيت پروژه هاي الفين و SRUبه همراه هيات مديره وارد شركت پتروشيمي ايلام شد در جمع مديران و پيمانكاران اين شركت اظهار داشت: واحد الفين يكي از پيچيده ترين پروژه هاي پتروشيمي در كشور است و تا بهره برداري كامل آن تنها يك" يا علي(ع)" ديگر لازم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام مهندس نژاد سليم با بيان اينكه همه مديران و پيمانكاراني كه در اين مجموعه حضور دارند براي افتتاح اين پروژه هم‌قسم شده اند افزود:استان ايلام با دارا بودن پتانسيل ها و ظرفيت هاي لازم در حوزه‌ي نفت ، گاز و پتروشيمي بايستی محروميت زدايي شود.

وي با اشاره به اينكه بیش از 95 درصد از پرسنل پتروشيمي ايلام بومي هستند ادامه داد: در مجموع بيش از 3 هزار نفر نيرو در شركت پتروشيمي ايلام مشغول كار هستند كه با آغاز كار واحد پروپيلن 300 نفر ديگر استخدام خواهند شد.

مديرعامل هلدينگ خليج فارس شتاب و روند پيشرفت پروژه‌ي الفين را بسيار مثبت و رو به جلو ارزيابي كرد و گفت:بهترين تيم " راه انداز" ايران براي واحد الفين ايلام انتخاب شده است كه به زودي عمليات پيش راه اندازي را استارت خواهند زد.

وي ضمن تقدير از پرسنل، پيمانكاران و مديران این شركت ، مهندس فرهاد دانشي مديرعامل را " نامبر وان " صنعت پتروشيمي و مديران پتروشيمي ايلام را از متخصص ترين و با تجربه ترين مديران كشور عنوان كرد و تصريح كرد: به تمام خواسته‌هاي منطقي كاركنان اين شركت پس از بهره برداري از الفين و توليد محصول بيش از پيش جامه‌ي عمل خواهيم پوشاند.

مهندس نژادسليم ادامه داد: در شركت پتروشيمي ايلام دو پروژه‌ي عظيم الفين و SRU در مرحله‌ي راه اندازي است و تمام پرسنل بويژه نيروهاي بومي منطقه بايد بيش از ديگران دغدغه‌ي آباداني استان ايلام را داشته باشند.

وي در ادامه رعايت نكات ايمني و پوشيدن البسه‌ و كلاه ايمني را خط قرمز واحدهاي در دست احداث پتروشيمي ايلام خواند و افزود: اجازه نخواهيم داد به دليل عدم رعايت مسائل ايمني خداي نكرده خون از بيني كارگري جاري شود و واحد ایمنی شرکت (hse ) بايد با كساني كه مسائل ايمني رعايت نمي‌كنند قاطعانه برخورد نمايد.

وی اظهار امیدواری کرد: دو پروژه‌ی الفین و SRU طبق برنامه‌ی زمان‌بندی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل بر

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =