با تلاش معتمدین و ریش سفیدان و بزرگان محلی این فرد امروز به پلیس و دستگاه قضایی تحویل شد.

به گزارش خبرآنلاین از سایت خبری پلیس، با تلاش مردم، معتمدین و ریش سفیدان و بزرگان محلی این فرد امروز به پلیس و دستگاه قضایی تحویل شد.
درگیری خانوادگی و تیراندازی از سوی فردی در روستای باولک منطقه عشایری قمش از توابع بخش کچی شهرستان ملکشاهی منجر به کشته شدن پنج نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک عضو دیگر شد.
بر اثر تیراندازی با اسلحه جنگی در این روستا سه زن و دو مرد (پدر، همسر و سه فرزند) از اعضای یک خانواده روستایی کشته شدند و قاتل نیز از محل متواری و به کوه های اطراف گریخته بود.
بلافاصله پس از این حادثه عوامل نیروی انتظامی و قضایی به منظور ایجاد امنیت، جلوگیری از ادامه درگیری، بررسی علت این حادثه و همچنین دستگیری قاتل در روستای باولک مستقر شدند.
برخی شاهدان عینی می گویند این درگیری منجر به مرگ بر سر حق آبه کشاورزی و برخی دیگر مسایل خانوادگی را علت این حادثه مرگبار اعلام کردند، حادثه ای که در آن قاتل اعضای یک خانواده را به رگبار بست و سپس متواری شد.
براساس این گزارش، پدر خانواده به همراه همسر و دو نفر از فرزندانش در دم کشته شده و دو فرزند او نیز زخمی شدند که یکی از آنها بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت تا شمار کشته شدگان به پنج نفر برسد.
تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری قاتل که به کوه های اطراف روستای باولک گریخته بود از همان ساعات اولیه پس از وقوع جرم آغاز شده بود.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام پیشتر تاکید کرد: در حادثه تیراندازی در روستای باولک ملکشاهی پنج نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند.
سرهنگ علی مهری گفت: بررسی های اولیه پلیس حاکیست این حادثه به احتمال زیاد بدلیل اختلافات خانوادگی بوده است.
وی ادامه داد: پلیس با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کرد و در نهایت قاتل شناسایی شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =