«خبرجنوب» نوشت: اراذل و اوباشی که در یک قهوه خانه با قلیان و قمه به جان هم افتاده بودند، با صدرو قرار نهایی راهی زندان شدند.

مردان جوان كه با یکدیگر درگیر و عصباني شده بودند با قلیان های شکسته و قمه به یکدیگر حمله كردند و حادثه هولناكي را رقم زدند.
اين حادثه چندی قبل در محله سعدی شیراز رخ داد. آن شب تعدادی اوباش در یک قهوه خانه بوده و مشغول کشیدن قلیان بودند.
آنها در لحظه اي برسر مسائل جزیی با هم درگیر شده و پیراهنشان را بیرون آوردند.
صاحب قهوه خانه كه حدس ميزد مردان جوان در حالت عادي نباشند، تصميم گرفت سكوت كند اما مردان شرور دست بردار نبودند. آنها قلیان ها را شکسته و درحاليكه قلیان شكسته و قمه در دست داشتند شروع به ضرب و شتم كردند.
يكي از شاهدان حادثه ميگويد: آنها بيمحابا ضربات قمه را بر بدن مردی وارد ميكردند و اين در حالي بود كه شاهدان جرأت نزديك شدن به آنها و مداخله در درگيري را نداشتند.او ادامه ميدهد: آنها اینقدر یکی را زدند که تمام دل و روده هایش بیرون آمد و دیگر افراد آنها را جمع می کرده و داخل شکمش می ریختند.
مردان مهاجم پس از اين حمله خونين به سرعت از قهوه خانه خارج شدند و برخي سوار بر خودرو و يا پاي پياده فرار كردند. ماهم موضوع را به پلیس گزارش داده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردیم. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی شیراز تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس محمدی دره شوری برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله صادر شد. با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که این افراد پس ازحادثه به ارمنستان و ترکیه گریخته اند از این رو دستورات ویژه ای صادر و تحقیقات گسترده انجام شد. در حالي تحقیقات در این خصوص ادامه داشت که روند درمانی مصدوم این ماجرا روبه بهبود بود اما فلج شده بود. در ادامه ماموران با کارهای اطلاعاتی دریافتند که این افراد به فارس آمدهاند از این رو آنها را ردیابی کرده و در نهایت هر سه نفر را دستگیر کردند. در بازجویی ها این افراد به درگیری در قهوه خانه اعتراف کردند. بدین ترتیب این پرونده با صدرو قرار نهایی به دادگاه ارسال شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
    1 0
    داستان تخيلى بود يا واقعى