فتح اللهی فرماندار صومعه سرا در کارگروه عفاف و حجاب گفت: حجاب اوج مصونیت و حفظ شأنیت انسانی است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا، مهندس فتح اللهی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب شهرستان صومعه سرا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مدیران و مشاورین بانوان ادارات برگزار شد گفت؛ نام گذاری ایام در حقیقت برای یادآوری و تلنگر به انسان است تا درکنار مشغله های فراوان زندگی روزمره، درباره آن موضوع بیاندیشیم و قدمی برداریم و نمونه آن هفته عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است.

فرماندار صومعه سرا بابیان اینکه وقتی خدا انسان را خلق کرد از روح خود در آن دمید و این ویژگی خاص و متفاوت انسان با دیگر مخلوقات است ، اظهار داشت؛ انسان خلیفه خدا بر روی زمین و اشرف مخلوقات است و حفظ شرافت و شخصیت آدمی با عفت و پاکدامنی محقق خواهد شد که همگی در گروه حجاب است.

فتح اللهی با ابراز گله از استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات و بهره برداری های اقتصادی ، بیان کرد؛حجاب اوج مصونیت و حفظ شأنیت انسانی است. وی با اشاره باینکه حفظ حجاب و عفت تنها مختص زنان نیست و به مردان نیز تعلق دارد افزود؛ اگر جامعه ما را با چند سال قبل از نظر حفظ حجاب مقایسه کنیم در می یابیم که برای فرهنگ سازی و ترویج حجاب اسلامی بایست بیش از پیش همت بخرج دهیم.

فرماندار صومعه سرا بر جذب افراد بدحجاب و بدپوشش و ارائه نوع سبک زندگی و انتخاب پوشش درست و مطابق با آیین اسلامی تاکید کرد و افزود؛ دشمن به این نتیجه رسیده است که نه تحریمها و نه جنگ و نه فشار و... بر جامعه و کشور ما تاثیری ندارد و بهمین دلیل از راه جنگ نرم وارد خانواده ها شده است که آثار منفی آن در ظاهر جامعه بصورت بد حجابی درحال پدیدار شدن است .

فتح اللهی یکی از راههای مقبت در جذب جوانان و افراد را بکارگیری وترویج سیره عملی و سبک زندگی شهدا دانست و گفت؛ آشنایی نسل امروز با مرام، شان و منزلت شهیدان گرانقدر راه رسیدن به اهداف عالیه فرهنگی را کوتاه می کند. وی تاثیر گزاری بیشتر را در گرو تدوین و اجرای برنامه های دقیق و اصولی دانست و تصریح کرد؛ کسانی که در این راه آمادگی لازم را دارند باید با مشوق های گوناگون به نحوی که شانیت و جایگاه شان حفظ شود ،بایست جذب و در آنها انگیزه های لازم را ایجاد نمود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =