صنعت خودرو، صنعتی برای اشتغال زایی جوانان

مدیر برگزار کننده چهارمین نمایشگاه خودرو سازی و قطعات در استان البرزگفت: با توجه به پیشرفت های اخیر که در این صنعت صورت گرفته است صنعت خودرو، می تواند سبب اشتغال زایی جوانان علاقه مند به این رشته باشد.

به گزارش خبر آنلاین، محسن شمس در راستای اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه درفضایی بالغ بر 6000 متر مربع در حال برگزاری میباشد که دارای 2سالن مجزا؛ از جمله سالن خودرو و قطعات، است با توجه به اینکه صنعت خودرو سازی در چند دهه ی اخیردر کشور ما پیشرفت های چشمگیری داشته است لذا میتوان از آن در جهت اشتغال زایی جوانان علاقه مند به این رشته استفاده کرد. همچنین باید به کمک مسؤلین محترم تلاش کنیم تا استان البرزو بویژه شهر کرج را به قطب صنعتی در این زمینه تبدیل کنیم.
وی افزود: روز اول و دوم برگزاری نمایشگاه با استقبال بی نظیری ازسوی شهروندان البرزی مواجه شدیم ودر سایر روزها نیزآمار این بازدید ها بسیار خوب بوده است و در کل نمایشگاه امسال به صورت متفاوت تری از سال های قبل در حال برگزاری می باشد.
شمس یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با دستاوردهای صنعت خودرو سازی وقطعات برشمرد وعنوان کرد :اشخاصی که در نمایشگاه های خودروسازی شرکت می کنند به راحتی و با امنیت خاطر بیشتری می توانند خودرو یا قطعه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و همین موضوع باعث میشود تا آنها نسبت به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند ،اطمینان ویژه ای حاصل کنند.
وی همچنین ازمعضلات مهمی در خصوص برگزاری این دسته از نمایشگا ها خبر داد و افزود: متاسفانه نمایشگاه هایی که در زمینه ی خودرو در استان البرز در حال فعالیت هستند ، پیوسته با مشکلاتی از قبیل مکان و عدم امکانات اساسی رو به رو می شوند که این خود یکی از معضلاتی میباشد که به طور مستقیم در توسعه ی این صنعت تاثیرگذاراست و همین مسأله سبب میشود تا نمایندگان صنعتی و خودرو سازی نتوانند خدمات خود را به آسانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهند.
مدیر برگزار کننده ی این نمایشگاه صنعتی در پایان خاطر نشان کرد: از مسؤلین محترم دولتی که در بخش های صنعتی مربوطه در حال فعالیت هستند درخواست می کنیم در راستای حل مشکلات بنیادین در این صنعت زمینه اقدامات مفید و راهگشا را به عمل بیاورند بتوانیم تا هرچه سریع تر شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دسته از نمایشگاه های خودرو سازی و قطعات و درمحل های بین المللی استان باشیم .

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =