انفجار یک ساختمان مسکونی در ملاصدرا/ عکس

تسنیم نوشت: آتش‌نشانان ۶ نفر از ساکنان ساختمان مسکونی در ملاصدرا که بر اثر انفجار در طبقه سوم در میان دود و آتش گرفتار شده بودند را نجات دادند.

ساعت 14:14 روز گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ملاصدرا، خیابان شاد، کوچه جویبار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 43 و 11 به همراه نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

نعمت محمدپور؛ افسر آماده منطقه دو عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت: در محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه دارای هشت واحد مسکونی مشاهده شد که در قسمت نورگیر این ساختمان برای هر طبقه یک بالکن ساخته شده بود.

وی ادامه داد: بالکن طبقه سوم این ساختمان دچار انفجارهای پی‌در‌پی و آتش‌سوزی شده و دود غلیظی قسمت نورگیر را دربر گرفته بود.

افسر آماده منطقه دو عملیات گفت: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند، با استفاده تجهیزات انفرادی، نردبان دستی و لوله‌های آبرسانی خود را به کانون آتش‌سوزی رسانده و مشغول مقابله با شعله‌های آتش شدند، همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با به‌کارگیری دستگاه‌های تنفسی وارد راهروها و طبقات ساختمان شدند، 6 نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله‌های آتش را کاملا خاموش کردند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    0 0
    چی شده جدیداً چقدر خانه مسکونی منفجر میشه.