لزوم توسعه ارتباطات رسانه‌ای جوامع دانشگاهی/ عدم تحلیل رویداد ضعف روابط عمومی‌هاست

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان با اشاره به لزوم توسعه روابط رسانه ای دانشگاه ها بر توانمندسازی روابط عمومی ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سیدطاهر حسینی مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان در نشست مدیران روابط عمومی های دانشگاه های منطقه پنج کشور به اهمیت روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه ای ارگان های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.
وی افزود: پژوهش و آموزش دیگر نیاز دانشجویان را مرتفع نمی کند و مهارت آموزی یک موضوع مهم در جوامع دانشگاهی است که باید به وسیله روابط عمومی دانشگاه ها برای مردم تحلیل شود.
حسینی با تاکید بر لزوم تعیین نقش دانشگاه ها در توسعه کشور، وظیفه روابط عمومی ها را در این میان مهم عنوان کرد.
مشاور عالی ریاست دانشگاه کردستان اظهار داشت: اساس معرفی یک مجموعه رسانه است و باید این ارتباطات رسانه ای خصوصا در دانشگاه های مادر توسعه یابد.
وی با بیان اینکه در معرفی دانشگاه ها موفقیت زیادی نداشته ایم، افزود: نیروهای متخصص حوزه روابط عمومی می توانند در رویدادهای مختلف تحلیل درستی به رسانه ها ارائه کنند.
حسینی ساماندهی روابط عمومی ها را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش می تواند به تخصصی شدن روابط عمومی های جوامع دانشگاهی کمک شایانی کند.
مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان در پایان آمادگی دانشگاه را برای برگزاری گردهمایی ها و کارگاه های آموزشی در سنندج اعلام کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =