"سراب" در خیابان‌های ماهنشان به اجرا درآمد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان با همکاری گروه هنری ایشیق یول اقدام به اجرای نمایش طنز با نام «سراب» و با موضوع پیشگیری از اعتیاد در سطح شهر ماهنشان کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، در این نمایش که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اجرا شد، گروه هنری ایشیق یول به کارگردانی پرویز حسینی و بازی طیب شکوری، حسین فغانی فکور، علی محمدی، فریده بهرامی، سحر شیخی و مریم ملکی به هنرنمایی در دو نوبت صبح و عصر و در دو نقطه مختلف از سطح شهر ماهنشان پرداختند.
که مورد استقبال گسترده اهالی ماهنشان واقع گردید.
 بهاری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان با اشاره به استقبال گسترده اهالی از این نمایش گفت: ماهنشان از نظر اعتیاد به مواد مخدر، از پاک‌ترین شهرستان‌هاست و مسئولین تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی شهرستان باید نسبت به جلوگیری از افزایش احتمالی معتادین و کاهش هر بیشتر جامعه معتادین اقدامات مؤثری انجام دهند .
وی ادامه داد: به دلیل اینکه اغلب معتادان بر اثر ناآگاهی از عواقب سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها به این عرصه خانمان‌سوز رو می‌آورند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در صدد آگاه‌سازی جامعه با تمامی ابزارهای مؤثّر از جمله ابزار هنر در قالب نمایش و تئاتر است.
بهاری برگزاری نمایش‌های خیابانی را با هدف آگاه‌سازی جامعه از آسیب‌های استفاده از مواد مخدر با زبان هنر دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای نمایش‌های خیابانی، این اداره برنامه‌های دیگری را نیز در راستای آگاه‌سازی جامعه در این شهرستان از قبیل اطلاع‌رسانی محیطی به طرق مختلف اجرا کرده است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =