۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و تقویت زمینه های تولید داخلی و صادرات، طراحان کشور را به شرکت در جشنواره طراحی مبلمان خانگی و اداری با عنوان «جشنواره طراحی مبلمان ایرانی» دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی جشنواره، عبارت طراحی ايرانی اصطلاحی برای بيان نقش آفرينی در حوزه فرهنگی، هنری و تمدن ايرانی است که به سبب خصوصيات معنايی، تصويری و فنی از فرهنگ های ديگر متمايز است.

هدف از اين جشنواره ارائه طرح های جديد، ايده های نوآورانه، اجرايی و عملياتی در زمينه های تعريف شده و بسترسازی برای معرفی و شناسايی طراحی ايرانی و ايجاد انگيزه در بين طراحان کشور برای معرفی طرح های اجرايی قابل توليد است .

اين جشنواره در دو بخش «مبلمان خانگی» شامل انواع وسايل و تجهيزات مورد استفاده در فضای زندگی از تک صندلی تا سرويس کامل مبلمان، تجهيزات روشنايی و دکوراسيون و نيز «مبلمان اداری» شامل تمامی اجزای ميز و صندلی، تجهيزات اداری و چراغهای روشنايی برگزار می شود.

آخرين مهلت ارسال آثار به دبيرخانه 15 شهريور ماه تعیین شده است. علاقه مندان مي توانند برای کسب اطلاعات بيشتر به سایت شورای ملی مبلمان و دکوراسيون ايران و صنايع وابسته به نشانی  www.ncfdeco.com مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکميل کنند. 

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =