صنعت ۶.۳ تریلیون دلاری خرید از طریق اپلیکیشن توسط ۶.۳ میلیارد کاربر تا سال ۲۰۲۱

خرید از طریق اپلیکیشن در4 سال آینده رشدی 380 درصدی را خواهد داشت و درآمد 1.3 تریلیون دلاری فعلی آن به 6.3 تریلیون در سال 2021 خواهد رسید.

 

به گزارش خبرآنلاین، موسسه App Annie ضمن بررسی صنعت اپلیکیشن(تولید اپ، خرید‌های آنلاین از طریق اپلیکیشن) پیش‌بینی کرد تا سال 2012 بیش از 6.3 میلیارد کاربر از اپ‌های مختلف در بازار استفاده خواهند کرد.

در این گزارش آمده است به طور متوسط سال گذشته هر کاربر 379 دلار برای خرید از طریق اپلیکیشن‌های مختلف هزینه کرده است که شامل خرید از اپ استور، تبلیغات خرید از طریق in-app و شاپینگ آنلاین از طریق اپلیکیشن بوده است و این رقم پیش بینی می‌شود در 4 سال آینده به 1008 دلار برسد.

فاکتور خرید موسوم به Online Purchases بزرگترین رشد انفجاری را خواهد داشت و آسیا بزرگترین بازار از این نوع را در بر خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است علی بابا با تسلط 79 درصدی بر بازار آنلاین چین شماره یک خواهد بود. درگیر شدن کاربران چینی با موضوع خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن، انفجار بزرگی در بازار اپ های آنلاین ایجاد خواهد کرد.

بازار آمریکا در مقایسه با چین پیش بینی می شود کاربران 3 برابر بیشتر از طریق ابزارها و اپلیکیشن های خود غذا سفارش داده و بقالی آنلاین انجام دهند.همچنین دو برابر کنونی از طریق اپلیکیشن پول جابجا کرده و 4 برابر بیشتر از حالا در بخش موبایل هزینه کنند.

بر این اساس بازار خرید از طریق اپلیکیشن در چین در سال 2021 به ارزش 2.59 تریلیون دلار و بازار آمریکا نیز به 820 میلیون دلار خواهد رسید.

این افزایش به طور مستقیم روی درآمد فروشگاه‌های اپلیکیشن نیز تاثیرگذار خواهد بود و درآمد اپ استور اپل که اینک 40 میلیارد دلار است را به رقم 60 میلیارد دلار خواهد رساند.(درآمد خودِ اپل، درآمد تولیدکنندگان اپ و همچنین خرید از طریق اپ فراتر از این رقم است.)

به عقیده کارشناسان هرچند موسسه App Annie در پیش بینی اعداد و ارقام کمی زیاده روی کرده است، اما در رشد صنعت اپلیکیشن شکی نیست و تولید و توزیع انواع اپلیکیشن و خرید از طریق اپلیکیشن ادامه خواهد داشت.

انفجار اپلیکیشنی در راه است و نحوه خرید مردم از طریق اپ‌های متنوع در سال‌های آینده فرق خواهد کرد.

(اعداد پایه در این تحقیق شامل تجارت آنلاین از طریق موبایل، اپ استور‌ها و تبلیغات درون اپلیکیشنی است که مدنظر قرار گرفته است.)

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =