در ۳۰ خرداد، خبر دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به داعش در قم، پربازدیدترین مطالب بود.

در سرویس اقتصادی یاداداشت روزنامه جمهوی اسلامی که نوشته بود: علمای دین نمی‌توانستند یک تماس تلفنی با روحانی بگیرند و منظورش را سوال کنند؟ بازدید زیادی داشت. پس از آن خبر دستگیری تیم تروریستی داعش در قم توسط نیروهای امنیتی پربازدید بود و برای مخاطبان هم این سوال پربازدید پیش آمد که چرا انتخابات هنوز برای «قالیباف» تمام نشده است؟

در سرویس اقتصادی تحلیلی درباره خطر خروج سپرده‌های بانکی بر بازار مسکن بازدید زیادی داشت. پس از آن، شرط یک میلیارد دلاری توتال برای گشایش بازار ایران بازدید فراوانی را از مخاطبان به خود گرفت و یافتن پاسخ این سوال هم برای مردم مهم بود: آیا ادغام بانک‌ها آخرین تیر در ترکش است؟

در سرویس فرهنگ و هنر پاسخ احسان علیخانی به ابهامات مطرح شده درباره کمپین زندانیان برای مخاطبان جالب بود. پس از آن، نام و نشان رکورددار ساخت سریال مناسبتی ماه رمضانی در یک خبر پربازدید فاش شد و یک بازیگر معروف تلویزیون هم گفت: نقش فروشی در تلویزیون و سینما ، آثار را بی کیفیت کرده است.

در سرویس جامعه گفت‌وگو با زن و مردی که تغییر جنسیت داده‌اند نگاه مخاطبان را به سمت خود کشید. پس از آن، گزارشی درباره بگومگو در شورای شهر تهران جذاب بود که در آن، جدیدی گفت: چرا برخی موضوعات را پشت عکس‌های سلفی‌ من قایم می‌کنند؟ چمران هم در پاسخ گفت: با گردن کلفتی حرف نزنید! همچنین سخنگوی قوه قضاییه محسنی‌اژه‌ای هم گفت: اتهام دستگیرشدگان مرتبط با داعش محاربه است!

در سرویس بین‌الملل، خبر درگذشت دانشجوی آمریکایی آزاد شده از زندان کره شمالی باعث واکنش ترامپ شد که به همراه واکنش نتانیاهو به حملات موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها پربازدیدترین اخبار بود. در این سرویس خبر هلاکت داماد ابوبکر البغدادی در حمله موشکی سپاه هم بازدید زیادی به خود اختصاص داد.

در سرویس فناوری اطلاعات عنوان شد استیو جابز می‌خواست به جای یک دکمه دو دکمه روی آیفون باشد!

در سرویس طنز، خبر پربازدیدی عنوان کرد جای استاد تتلو در ماه عسل خالی است.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =