۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
نسخه شفابخش دردهای مختلف زندگی قرآن است

مهر نوشت: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، دشمنان ولایت و نظام را تروریست های تکفیری دانست که در جهان اسلام فتنه ایجاد کرده اند

حجت الاسلام رضا تقوی شامگاه پنج شنبه در مراسم شب قدر در مصلای الغدیر شهر خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه شب قدر از هزار ماه برتر و ثواب کارها در این شب بیشتر است اظهار داشت: شهادت امام علی(ع) فضائل این شب را افزایش داده است.

در شب قدر فیض الهی را جذب کنیم

وی با بیان اینکه شب قدر در میان شب های سال معلوم نیست و مجهول است و علم این امر نزد خداوند قرار دارد عنوان کرد: همچنین از دیگر مجهولات زمان ظهور امام زمان(عج) است و اگر کسی که این زمان را مشخص کند دروغگو و کذاب است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آنچه مسلم است این بوده که شب قدر یکی از شب های ماه رمضان است چرا که در قرآن آمده است ما قرآن را در رمضان نازل کردیم گفت: شب قدر فرصت طلایی برای انسان مومن و الهی است به طوری که برخی علما و عرفا یک سال را شب زنده داری می کردند تا شب قدر را درک کنند.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه شب قدر، شب تقدیر است و پرونده ما تا یک سال بسته می شود بیان داشت: پرونده ما در شب قدر نزد امام زمان(عج) می رود و ایشان باید آن را امضا کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید شب قدر را غنیمت بشماریم و آن را قدر بدانیم تصریح کرد: ظرفیت ما در شب قدر باید به گونه ای باشد که فیض الهی را جذب کنیم و دل ما در شب قدر باید آماده باشد.

نسخه شفابخش دردهای مختلف زندگی قرآن است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در شب قدر باران رحمت الهی می بارد گفت: باید در این شب ارادت داشته باشیم چرا که در غیر این صورت به سعادت دست پیدا نمی کنیم.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه باید این قابلیت را در خود به وجود آوریم و ارادت خود را افزایش دهیم گفت: در شب قدر باید با دل وارد شد و آئینه دل را غبار روبی کنیم.

وی با بیان اینکه باید در شب قدر از طریق دل با خداوند صحبت کرد و با پای دل آمد افزود: در این راستا نباید اسیر نفس باشیم و برای اینکه از شب قدر بهره بگیریم باید اول نفس خود را قربانی کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه اگر اسیر نفس و نفسانیات باشیم نمی توانیم از شب قدر بهره بگیریم تصریح کرد: یکی از کارهای شب قدر، قرآن به سر گرفتن است و معنی این کار این بوده که ما رویکرد قرآنی داریم و برنامه های زندگی ما بر مبنای قرآن است.

حجت الاسلام تقوی نسخه شفابخش دردهای مختلف زندگی را قرآن عنوان کرد و گفت: قرآن کتاب هدایت است و و باید به کتاب قرآن تمسک داشته باشیم.

ولایت، قرآن ناطق است

وی با تاکید بر اینکه قرآن ناطق ولایت است و قرآن و ولایت با هم هستند ادامه داد: ولایت فقیه نایب امام زمان(عج) در زمان غیبت است، دیروز امام(ره) بود و امروز رهبر فرزانه انقلاب است و مبادا با یکی دیگری را کنار بگذاریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: در جنگ صفین قرآن را بر سر نیزه کردند تا قرآن ناطق را کنار بزنند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه یکی دیگر از کارهایی که در شب قدر انجام می دهند خواندن دعای جوشن کبیر است گفت: در این دعا خداوند را به اسما الهی اش قسم می دهیم و این اسما هر کدام محتوای عمیقی دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید به اسما الهی تمسک بجوییم چرا که شب قدر، شب توبه است افزود: شب قدر، شب ولایت است و پرونده ما دست امام زمان(عج) می رسد.

تکفیری ها دشمنان ولایت و نظام هستند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه عمل بدون ولایت تاثیری ندارد گفت: در شب قدر خود را به امام زمان(عج) متصل کنیم و پیوند خود را با خداوند مستحکم کنیم.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه در شب قدر پیوند خود را با نایب امام زمان(عج) و ولایت مستحکم کنیم افزود: ما باید دشمنان ولایت و نظام را بشناسیم.

وی دشمنان ولایت و نظام را تروریست های تکفیری دانست که در جهان اسلام فتنه ایجاد کرده اند بیان داشت: تکفیری های داعش مسلمان کشی می کنند و ما باید در مقابل هوشیار باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =