تسنیم نوشت: امام جمعه مشهد مقدس گفت: آن کس که برای برطرف کردن مشکلات حرف سازش با آمریکا را می‌زند در شناخت خدا و باورمندی به خدا و معاد و اینکه قدرت او از همه قدرت‌ها بالاتر است دچار مشکل شده است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در ادامه تفسیر سوره حدید در مهدیه مشهد اظهار داشت: درک، فهم، شعور و دارایی‌های روح و جان انسان در یک صندوقچه در دل است که به آن صندوقچه خدا آگاه است و آن صدور است و در قیامت همه داشته‌های آن به بیرون می‌ریزد.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: اسرار، امیال و نفسانیات ما همه در قیامت بیرون می‌ریزد و همه از آن آگاه می‌شوند.

علم‌الهدی گفت: آن کس که برای برطرف کردن مشکلات حرف سازش با آمریکا را می‌زند در شناخت خدا و باورمندی به خدا، معاد و اینکه قدرت او از همه قدرت‌ها بالاتر است دچار مشکل شده و کم آورده و این سبب تحول در بینش سیاسی او می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صاحب سینه‌ها افکار و عقاید داخل آن است و همه اندیشه و خطوط حرکت انسان‌ها تابع این‌ها است، سینه انسان کشوری است که پادشاهش افکار و عقاید محوری داخل آن است.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش DE ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    9 0
    اگر خدا با زور ميخواست انسانهارو به بهشت ببرد كه حق انتخاب به انها نميداد. خدا فقط توسيه ميكند. در كار خدا زور وجود ندارد زيرا اگر انساني با زور و فشار عملي را انجام بدهد اين عمل هيچ ارزشي ندارد. خدا بدنبال اعمال با ارزشه نه به دنبال زور گويي. خدا اجازه ازمون وخطا ميدهد. اگر كودك كه ميخواهد راه رفتن ياد بگيرد فقط يكبار اجازه آزمون داشت هيچ يك از ما انسانها نميتوانستيم راه برويم. پس كمي به خلقت توجه كنيم و رفتارمان را با رفتار خدا با مخلوقهايش طبيق بدهيم. اجازهه آزمون وخطا به خود و ديگران بدهيم.
  • م ر IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    4 0
    فعلا عزادار هستی و جوابت رو نمی دم