رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل جاده ای برون شهری زنجان

در دو ماهه نخست سال جاری به تخلفات ۶شرکت حمل و نقل کالا و یک مورد تخلفات رانندگان بخش مسافربری برون شهری رسیدگی شده است .

ایرج دست نشان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اعلام این خبر افزود:به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات كمیسیون های مواد ۱۱ و ۱۲ زنجان ازابتدای سالجاری تا کنون ۶مورد تخلفات شركت ها و موسسات حمل و نقلی کالا و همچنین ۱ مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان زنجان رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.
وی با اشاره به اینکه دراین مدت ازشرکتهای حمل ونقل مسافرتخلفی گزارش نشده بود، تصریح کرد : جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود .
دست نشان درخصوص فراوانی تخلفات شرکتهای حمل و نقل کالا خاطرنشان ساخت : عمده تخلفات شركت های حمل و نقل کالاشامل مغایرت درمندجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی ، عدم رعایت مقررات درست تهیه وتنظیم بارنامه ،صدورحواله به جای بارنامه و صدوربارنامه قبل از وزن گیری بوده است که درکمیسیون مورد بررسی واحکام مربوطه به آنان صادرشد.
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان  خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالا همراه از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل بوده و کاهش تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =