بازشماری10 درصد دیگر از صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل

تسنیم نوشت: بنا بر تصمیم اعضای هیئت نظارت استان قرار بر این شد تا ۱۰ درصد دیگر از صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل بازشماری شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی اظهار داشت: بنابر تصمیم اعضای هیئت نظارت استان قرار بر این شد تا 10 درصد دیگر صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل با حضور عوامل اجرایی و نظارت در محل فرمانداری اردبیل بازشماری شود.

وی با بیان اینکه هدف و وظیفه ما صیانت از آرای مردم است، افزود: در بازشماری 5 درصد از صندوق‌های آرای انتخابات شهر اردبیل تغییری در آرایش اعضای اصلی و علی‌البدل گزارش نشده است و برای اطمینان از صحت و سلامت انتخابات و پاسخگویی به اعتراض داوطلبان تصمیم اعضا بر این شد تا 10 درصد دیگر صندوق‌هایی که بیشترین فراوانی اعتراض را داشته، انتخاب و بازشماری شوند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان اردبیل بیان کرد: اگر تغییر قابل توجهی در نتیجه مشاهده شود به طور قطع بازشماری ادامه می‌یابد در غیر این صورت مساله فیصله پیدا می‌کند و اعضای منتخب به عنوان اعضای شورای شهر باقی می‌مانند.

کریمی تصریح کرد: مردم و کاندیداهای معترض شورای اسلامی مطمئن شوند که حقی در این دوره از انتخابات از کسی ضایع نمی‌شود و ما با جدیت پیگیر این امر هستیم تا بعد از بازشماری این 10 درصد شائبه‌ای در این حوزه مطرح نباشد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم افرادی که از چون و چرای قضیه اطلاعات کافی ندارند از حاشیه‌سازی و تهمت و افترا خودداری کرده و زمینه‌ساز بی‌اعتمادی در منطقه نشوند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =