«بن‌بست» ویژه عکاسان و خبرنگاران روی صحنه می‌رود

نمایش «بن‌بست» به کارگردانی علیرضا مهران که از امروز (دوشنبه هشتم خرداد) روی صحنه می‌رود، روز سه شنبه نهم خرداد برای عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «بن بست » روز سه شنبه ٩ خرداد ساعت ٢١:٣٠ در تماشاخانه پایتخت برگزار می‌شود.

این نمایش نوشته سامان ناصری است و علیرضا مهران آن را کارگردانی کرده است. جهانگیر الماسی، رز رضوی، سیاووش خیرابی، بهار محمدپور، رضا حسینی و علیرضا مهران در این اثر بازی می‌کنند.  

«بن‌بست» از دوشنبه هشتم خرداد اجرای خود را آغاز می‌کند.

عوامل این نمایش عبارتند از جهانگیر الماسی (مشاور کارگردان)، حمید عرب (تهیه کننده)، سید مسعود صمدی (مدیر تولید)، سینا افشار (گرافیست) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی).

در خلاصه داستان این نمایش آماده است: یک خانواده اصیل در کنار هم زندگی می‌کنند که پسر بزرگ خانواده با سواستفاده از اطمینان پدر مبلغ هنگفتی را برداشته و از کشور خارج‌شده پدر بعد از این اتفاق به زندان می‌افتد و داماد خانواده خانه پدری خود را فروخته و شرایط را مهیا می‌سازد، پسر کوچک خانواده پس از رفتن برادر با معشوقه او ازدواج می‌کند حال پس از 10 سال مادر خانواده در بستر شدید بیماری است که خبر بازگشت پسر بزرگش می‌رسد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =