معمای برگزاری کنسرت در آبادان/ از تهدید شدن کیوان ساکت تا انصراف خودخواسته امید حاجیلی

امید حاجیلی می‌گوید خودخواسته کنسرت آبادانش را لغو کرده است، اما کیوان ساکت با وجود پیغام تهدیدآمیزی که دریافت کرده، از برگزاری کنسرت در این شهر منصرف نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید حاجیلی، خواننده موسیقی پاپ که قرار بود امروز پنجشنبه چهارم خرداد در سالن شهدای کارگر شهر آبادان روی صحنه برود، از لغو خودخواسته این کنسرت خبر داد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام، دوستان عزيزم در آبادان. كنسرت آبادان بنا به صلاحديد جناب افشارى عزيز و تهيه‌كننده محترم و عزيز برنامه به تاريخ ديگه‌اى موكول شد كه حتما بهتون اطلاع خواهم داد. شرمنده عزيزانى شديم كه لطف كردند و بليت تهيه كردند كه لطفا با مراجعه به مراكز خريد و سايت مبلغ خودشون و دريافت كنند. ممنونم.»

امید حاجیلی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خبرآنلاین این نوشته اینستاگرامی را تایید کرد و این احتمال را که مسئله‌ای جز تصمیم شخصی مانع برگزاری کنسرتش در آبادان شده است، رد کرد.

ظاهرا برگزاری کنسرت در آبادان تبدیل به یک معظل شده است. روز گذشته چهارشنبه سوم خرداد نیز خبر آمد کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده پیشکسوت تار و سه‌تار از شماره‌ای ناشناس پیغامی تهدیدآمیز دریافت کرده است با این مضمون که حق برگزاری کنسرت در این شهر را ندارد و در غیر این صورت همان بلایی که بر سر سالار عقیلی آوردند، بر سر او هم خواهند آورد.

بلایی که بر سر سالار عقیلی آمد، اشاره به اسفند سال 95 دارد؛ زمانی که سالار عقیلی اعلام کرد به علت مشکلات شخصی و کسالت و کاملا خودخواسته کنسرتش را در آبادان لغو کرده است. در این میان اما کیوان ساکت می‌گوید کنسرت جمعه پنجم خردادش در آبادان پابرجاست و پا پس نخواهد کشید.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    52 2
    امیدوارم که پا پس نکشند
    • بی نام DE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
      30 1
      کشور مگه قانون نداره
  • آریا IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    26 2
    سکوت هنرمندان خیانت به تمام ملت ایرانه