برنامه های صدا و سیمای مرکز لرستان برای  ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای مرکز لرستان چند ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی در ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد برد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- ویژه برنامه "ماه مهربانی" در افطار شبکه افلاک هر روز 30 دقیقه قبل از اذان مغرب به افق خرم آباد به طور زنده آغاز و تا15 دقیقه بعد از اذان ادامه خواهد داشت این برنامه به تهیه کنندگی خاتون بداق روی آنتن می رود و دارای قسمتهایی چون تحلیل موضوعات اخلاقی و دینی با حضور کارشناسان معارفی در استودیو، تبین احکام شرعی ماه مبارک رمضان ، بهداشت و سلامت ، پخش ادعیه و مناجات متنوع و متناسب با روزهای ماه رمضان است .
به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان توسط این مرکز بدین شرح است:
"ناز نیاز" عنوان برنامه سحر های ماه مبارک رمضان در شبکه افلاک است که این برنامه نیز بمدت 75 دقیقه پخش می شود . تغذیه در ماه رمضان ، مباحث شرعی و اخلاقی ، آداب و فرهنگ رمضان در لرستان و پخش دعای سحراز قسمتهای این برنامه است . این برنامه را مانیا سپهوند تهیه می کند.
جمع خوانی قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه های شبکه افلاک است که هر روز از ساعت 18 تا 19 با حضور قاریان برجسته استان یک جزء قرآن کریم را در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد با حضور مردم خدا جوی خرم آباد بطورزنده پخش می کند . تهیه کننده این مهران فارابی است.
همچنین برنامه های "ماه طلایی "به تهیه کنندگی محمد رضا طرحانی نژاد و "لحظه های اجابت" به تهیه کنندگی خانم منوچهر آبادی به ترتیب عنوان برنامه های ویژه ی افطار و سحر رادیو لرستان هستند که موضوعاتی مانند تغذیه در ماه رمضان ، مباحث کوتاه کارشناسی ، تفسیر قرآن ، اشعار بومی ، ادعیه روزانه، تواشیح و احکام ماه رمضان را تبیین می کند. برنامه افطار رادیو لرستان هر روز از ساعت19 بمدت 90 دقیقه و برنامه ویژه سحر تنظیمی با اذان صبح به مدت 40 دقیقه پخش می شود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =