مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه هفته جاری ۱۱۷۵ واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح و تحویل داده شد، از تحویل ۳۰۰۰ واحد دیگر در نیمه نخست خرداد امسال خبر داد.

سعید غفوری عنوان کرد: هفته جاری در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ۱۱۷۵ واحد شامل ۱۸۵ واحد در فاز ۱۱(محله یاس) و ۲۹۰ واحد در فاز هشت (محله دنا) افتتاح شدند که این افتتاح‌ها درفازهای مختلف تا پایان امسال ادامه خواهند داشت و تا ۱۵ روز دیگر حدود ۳۰۰۰ واحد را افتتاح می‌کنیم.

غفوری با بیان اینکه به زودی شاهد نخستین افتتاح‌ها در فاز پنج مسکن مهر پردیس خواهیم بود، گفت: امسال درتلاشیم درتمام فازها، واحدهای بدون معارض ملکی را با تمام امکانات روبنایی و زیربنایی افتتاح کنیم و درجلسه اخیر با قوه قضائیه و دادستانی تهران تصویب شده که ظرف دو تا سه هفته مشکل حل شود. تعداد واحدهای دارای معارض ملکی بالاست و تنها درفاز هشت ۳۵۰۰ واحد دارای معارض هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: درنظر داریم امسال بخش عمده واحدهای مسکن مهر بدون معارض را تحویل دهیم.

وی با اذعان بر تطویل پروژه های مسکن مهر پردیس عنوان کرد: اولویت امسال ما افتتاح‌های محله محور با تامین زیرساخت‌های محلی چون مسجد، مدرسه، واحدهای تجاری، درمانگاه و کلانتری است که ساکنان واحدهای مسکن مهر دغدغه تامین امکانات روبنایی و رفاهی را نداشته باشند.

غفوری توضیح داد: درمجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در تمام فازهای شهر جدید پردیس درحال ساخت بوده که از ۹۰۶۳ واحد فاز سه قریب به اتفاق افتتاح و تحویل داده شده و مابقی به فازهای پنج، هشت، ۹ و ۱۱ تعلق دارند. هفته جاری شاهد نخستین افتتاح‌ها (۲۹۰ واحد) در فاز هشت در سال ۹۶ بودیم که پیش از این حدود ۱۰۰۰ واحد درسال ۹۵ تحویل و افتتاح شده بود. همچنین از فاز ۱۱ که حدود ۲۳ هزار واحد را به خود اختصاص داده بود هفته جاری ۸۸۵ واحد تحویل شد و پیش از این ۴۴۵۰ واحد تحویل شده بود.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =