۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

حمایت فوق‌العاده هنرمندان از روحانی با موج ستاره‌های فوتبال تکمیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تنها کافی است اسامی را یکبار دیگر مرور کنیم. تقریبا همه خانواده ورزش خواهان امتداد امید هستند. بیایید نام 2600 چهره ورزشی را در کنار این ستاره هایی که خودجوش خواهان تداوم امید هستند بگذاریم. از علی دایی که دلی حرف سیاسی زد. منطق اقتصادی اش را گفت. به عنوان یک کار آفرین درباره این گفت که وعده 5 میلیون شغل محال است. او گفت رایش را نمی گوید اما می داند به کسانی که وعده شعار یارانه چندبرابری می دهند رای نمی دهد. دایی در شرایطی این حرف ها را زد که وزارت ورزش گودرزی او را از پرسپولیس با برخوردی تند کنار گذاشته بود.

دایی اما تنها حامی دولت نبود. علی کریمی قبل از همه و خیلی دلی پا پیش گذاشت. او برای حمایت از دولت دلایل اجتماعی خودش را داشت. او سال هاست مشی اصلاح طلبی اش را از دوران فوتبال ملی نشان داده است. کریمی که حتی به دکتر ابتکار هم انتقاد داشته، در حمایت از دولت بی آنکه هیچ پرسشی از او شود آمد ایستاد و تا شب انتخابات هم پست هایش همه حمایت از تداوم دولت امید بودند. او به شدت از تخریب ها علیه دولت انتقاد کرد و پای حرفش ایستاد تا ته خط.

بهداد سلیمی و فرشته کریمی و کیمیا علیزاده، المپیکی هایی بودند که به کمپین پیوستند و کار اجرایی کردند. کار ستادی انتخاباتی در حمایت از تداوم امید. 

علیرضا منصوریان، جلال حسینی، کاوه رضایی و باقی استقلالی و پرسپولیسی ها بیانیه حمایت از دولت را امضاء کردند. این بیانیه را والیبالیست ها و سایر اهالی ورزش هم امضایش کردند. بیش از 2600 چهره سرشناس در ورزش کشور. در نهایت اما دو چهره محبوب یعنی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی آنهایی بودند که به همراه علی پروین و امیر قلعه نویی به کمپین پیوستند و عکس هایی از رئیس دولت اصلاحات را چند نفرشان منتشر کردند و گفتند به امید دل بسته اند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    2 0
    نه سفیدم نه سیاهم نه ...........