در آخرین فرصت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، پربازدیدترین اخبار ما در ۲۷ اردیبهشت هم به مسایل انتخاباتی مربوط است.

در مهمترین خبر امروز فرمایشات رهبرانقلاب است که فرمودند: در انتخابات حرف‎هایی‌ زده‌ شد که شایسته‌ ملت نبود.

در سرویس سیاسی آخرین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش از انصراف قالیباف گفتنی های زیادی داشت. همچنین در  حواشی سفر روحانی به مشهد مردم گفتند: ما از مشهد نمی‌ریم، مشهد رو پس می‌گیریم. سئوال اینجاست تابوی کنسرت شکسته می‌شود؟ همچنین نتیحه یک نظرسنجی از۱۵۰۰۰ ایرانی نشان داد شانس روحانی ۵۵درصد و رئیسی ۲۸درصد است.

در سرویس اقتصادی مشخص شد ۴ هواپیمای ای‌تی‌آر به زمین نشسته است. اینطور که پیداست آسمان ایران نونوار شده و در کنار زمین سیاست هم مشخص شد یکی از منتقدان نفتی به روحانی رأی می‌دهد. این مطالب، پربازدیدترین مطالب امروز اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ و هنر، مشخص شد حجت اشرف‌زاده را به مشهد راه نداده اند. در این سرویس واکنش باران کوثری به انصراف جهانگیری بسیار پربازدید بود و یک خواننده زیرزمینی به نام امیر تتلو هم در دیدار با ابراهیم رئیسی گفت: ان‌شاالله جشن قهرمانی شما را برگزار می‌کنیم!

در سرویس جامعه خبر کشف حجاب از دانش‌آموز، علت اخراج معلم مدرسه بازدید زیادی داشت. در این سرویس مردم رای دادند در انتخابات شورای شهر چگونه رأی می‌دهند، لیستی یا فردی؟

در سرویس بین الملل عنوان شد سلیمانی گفته: ادامه دولت روحانی، تامین حداکثری منافع ملی است. گزارش پربازدیدی از یکی از «روزهای خوب» علی‌اکبر صالحی هم خواهان زیاد داشت و جزییات تازه از برکناری رئیس اف‌بی‌آی هم بشدت کلیک خورد.

در سرویس گوشی بازها رونمایی از ارزان‌ترین گوشی‌های ۲۰۱۷ موتورولا توانست بازدید زیادی به خود جلب کند.

در سرویس طنز هم کنایه شیرین روحانی به رئیسی و جهانگیری به قالیباف توانست رکورد خنده را بشکند.

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =