ایسنا نوشت: ابراهیم رییسی با بیان اینکه مگر آزادی را ما به دختران و پسران داده‌ایم؟ گفت که خدا دختران و پسران را آزاد کرده است و هنر دولت این است که نگذارد کسی آزادی را به هم بزند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، در جمع هوادارانش در سمنان با بیان اینکه خودم را همپای شما مردم می‌دانم، گفت: کشور ما از کشورهای ثروتمند عالم است چون نیروی انسانی فرهیخته داریم و این بزرگترین سرمایه ما است و اینکه ایران به‌عنوان ملجاء مستضعفان، فقط به چند کشور نگاه کند، درست نیست. می‌توانیم با صدوهشتاد کشور جهان رابطه داشته باشیم.

وی افزود: مردم گله‌مندند و دغدغه دارند که چرا یک میلیون تحصیل‌کرده بیکار هستند و صدها کارگاه و کارخانه تعطیل شده؟ و چرا جوان و پدر همزمان کار ندارند؟ چرا با اینکه امکانات وجود دارد کارخانه‌ها تعطیل می‌شود؟ چه اتفاقی می‌خواهد برای وضعیت معیشت و کار مردم رخ دهد؟

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ما نمی‌گوییم با بیگانگان رابطه بدی داشته باشیم، اظهار کرد: ما با کشورها دیپلماسی عزتمندانه برقرار می‌کنیم. نگاه ما به وزارت خارجه این است که با روابط خارجی، صادرات کشور را تسهیل کند اما آقایان می‌گویند به روستاها اینترنت برده‌ایم. ما که مشکلی با اینترنت نداریم اما می‌گوییم اقتصاد فضای مجازی را فعال کنید.

رئیسی ادامه داد: باید صدای آدم از جای خوش بلند شود که صدای مردم را نشنود. دولت نسبت به دهک‌های پایین جامعه مسئولیت دارد و باید یارانه دهک‌های پایین افزایش یابد. می‌گویند می‌خواهند آزادی را مغشوش کنند، مگر آزادی را ما به دختران و پسران داده‌ایم؟ خدا آنان را آزاد کرده است. آنان آزاد هستند به موجب آنکه خدا این آزادی را داده است. هنر دولت این است که نگذارد کسی آزادی را به هم بزند.

وی افزود: می‌گویید کشور از رکود عبور کرده است. خب، دست بازاری‌ها را هم بگیرید و از رکود عبور دهید. بنده تورم هشت درصد را رد نمی‌کنم اما تحرکی در اقتصاد وجود ندارد. آقای روحانی گفتند که آمار حساب نیست و جیب مردم حساب است. یک قدم به بازار بروید که ببینید قیمت اقلام اساسی دوبرابر شده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما می‌گوییم بیکاری و آقایان بحث دیوار را مطرح می‌کنند. ما می‌گوییم فقرا و آقایان رقیب‌هراسی می‌کنند. ما می‌گوییم چرا فتیله مسکن را پایین کشیدید و آقایان بحث دیگری را می‌گویند. چرا می‌خواهید دو قطبی راه بیاندازید؟ مردم عاقل هستند.

رئیسی در پایان تأکید کرد: دانشجویان ما در دانشگاه شریف قصد آزمایش ماهواره‌ای داشتند اما آقایان رفتند و سکویش را برداشتند، چرا که ممکن است بیگانگان حالشان بد شود. این نشانه‌ها بد است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    نه شما آزادی ندادی. با چماق و گشت ارشاد آزادی را از دختران و پسران ما گرفتی و آنها را دچار بحران هویت خطرناک کردی. هنوز هم آثارش باقی ست و ما امیدواریم کم کم حل شود.
    • بی نام SK ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      14 2
      خدا آزادی داده زبان کردی و ترکی و عربی داده ولی ما نمیدیم آقا حرفی داری خخخخخ
    • کم سواد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      11 3
      اگر دنبال حق و حقیقتید و صداقت دارید بررسی کنید ببینید که زمان گشت ارشاد و ثارالله و .... کیا در شورای امنیت ملی عضو بودن و چه تزهایی میدادن
  • بهزاد IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    164 8
    خدا خیرت بده ، ما هم همینو میگیم ، خدا این آزادی را داده ، ولی شما می خواهی بگیریش
  • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    135 8
    تخصص برخی سلب آزادیهای خدادادی است همانهایی که فقط خودشان را در زمین جانشین خدا می دانند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    148 6
    آزادی را خدا به جوانان داده و بندگان خدا به اسم اینکه میخواهند مردم را به زور به بهشت ببرند آن را سلب می نمایند.
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    4 3
    مشکل ما با رئیسی و امثال اون همینه، تفاوت تعریف و درک دو طرف از آزادی .
  • امیر A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    18 5
    اقا مگه بهشت رفتن زوریه اصلا من میخوام با سر برم جهنم
  • اس IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    27 4
    آدم آتیش میگیره این آقای رییسی از آزادی حرف میزنه.
  • مريم ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    24 4
    ازادي رو خدا داده اما شما وامثال شما ميگيريد
  • کم سواد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    10 15
    بنده تورم هشت درصد را رد نمی‌کنم اما تحرکی در اقتصاد وجود ندارد. صداقت همراه با واقع بینی احسنت
  • بی نام GB ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    3 2
    شما با کدوم تخصص و تجربه این حرفها رو میزنی مردم گول نمکی خورند مطمئن باش